اخذ رتبه چهارم کشوری GIS توسط شرکت گاز استان کرمان در سال 98

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: خوشبختانه شرکت گاز استان در سال 1398 با ارتقاء 19 پله ای نسبت به سال 97 توانست رتبه چهارم کشوری در سال 98 کسب کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان مهندس فلاح ضمن اعلام این خبر در بخش ابتدایی سخنان خود به کار برد GIS در صنعت نفت و گازاشاره و گفت: یک دهه است که کشورهای پیشرفته از تکنولوژی GIS در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: GIS در بخش‌های مختلف صنعت نفت از مراحل اکتشاف و استخراج تا مرحله فروش و تحویل محصولات نفتی و پتروشیمی به مشتریان به کار می‌رود. به عبارتی GIS هم در بخش‌های بالا دستی و هم پایین دستی صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد آنچه در موفقیت GIS اهمیت برجسته دارد کادر فنی و نیروی انسانی است که با سیستم کار می‌کند. یک سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار قوی بدون پشتیبانی کادر متبحر به کارآیی مطلوب نمی‌رسد.

مهندس فلاح افزود: خوشبختانه شرکت گاز استان کرمان در سال1398 با برگزاری دوره های آموزشی مختلف توانست با افزایش دامنه اطلاعات علمی وکاربردی خود در زمینه سیستم های اطلاعات جغرافیایی به موفقت بسیار خوبی که ارتقاء 19 پله ای گاز استان نسبت به سال 97 وکسب رتبه چهارم کشوری در سال98 می باشد دست یابد .

ایشان در خاتمه و بخش پایانی سخنان خود گفت: با توجه به اهمیت خطوط گاز بعنوان یکی از شریان‌های حیاتی و انتقال و عرضه انرژی، وجود یک سیستم یکپارچه اطلاعاتی به روز که با در اختیار داشتن ابزارهای لازم بتواند عهده دار ارائه انواع داده های توصیفی مورد نیاز و ارتباط برای کسب اطلاعات جعرافیایی در روی نقشه باشد ، می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای اطلاعاتی ، تحلیلی و برنامه ریزی بخش خطوط گاز بخصوص در شرایط بحران باشد. که خوشبختانه شرکت گاز استان کرمان در این زمینه در سال 1398 بسیار چشمگیر و خوب عمل نموده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48706
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.