اخذ اسناد مالکیت اموال غیر منقول شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان گفت: با تلاش ها و پی گیری های به عمل آمده 52 فقره سند مالکیت املاک شرکت، اخذ گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، تورنجی مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت در خصوص اخذ اسناد مالکیت اموال غیر منقول بیان نمود: با توجه به اهمیت زیادی که اخذ اسناد مالکیت اموال غیر منقول در صیانت از حقوق و اموال شرکت و صنعت برق دارند؛ این شرکت از سال 1395 با تاکید مدیریت عامل، مستند سازی و اخذ اسناد رسمی مالکیت به صورت ویژه، مورد توجه قرار گرفت.

تورنجی افزود: با تلاش ها و پی گیری های به عمل آمده 52 فقره سند مالکیت املاک شرکت، اخذ گردید و به این ترتیب فرایند مستند سازی مالکیت اکثر املاک در اختیار شرکت به مساحت 367198 متر مربع تکمیل شده است و بقیه اموال نیز، حسب مورد در ادارات ثبت اسناد یا راه و شهرسازی تشکیل پرونده شده است و پی گیری های لازم در حال انجام می باشد.

مدیر دفتر حقوقی تصریح نمود: این موفقیت با پشتیبانی مدیر عامل و مدیران برق شهرستان ها و تلاش و همت قابل تقدیر کارشناسان حقوقی ستاد و شهرستان های حاصل گردیده است که لازم می دانم از ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

تورنجی در ادامه سخنان خود از اتهام فردی به جهت استفاده برق غیر مجاز،خبر داد و گفت: به موجب دادنامه صادره از شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد، تعقیب قانونی فرد متهم به استفاده غیر مجاز از انرژی برق معلق گردید مشروط بر آنکه نامبرده به منظور آشنایی با روش های مدیریت مصرف  برق و در نتیجه کاهش مبلغ قبض مصرفی با همکاری مدیریت برق شهرستان عنبرآباد اقدام به شستشوی مجانی 10 عدد کولر گازی مشترکین نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48967
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.