کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان

در آیین بزرگداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، از روابط عمومی‌های برتر استان قدردانی شد.

در اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در سال جاری، دکتر محمد صادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان از امیرجهانشاهی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان به پاس فعالیت های صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی، افزایش آگاهی های عمومی و انعکاس فعالیت های صنعت برق در شمال استان کرمان و کسب رتبه روابط عمومی برتر تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای امیر جهانشاهی رئیس محترم روابط عمومی توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

سلام و علیکم

روابط عمومی در دنیای کنونی بیش از پیش اهمیت یافته و ارتباطات به عنوان مولفه اصلی زیست بوم جدید بشر به شمار می رود . بهره مندی از علم روابط عمومی مرهون تلاش کسانی است که در راستای ارتقاء سطح آگاهی عمومی و انعکاس حقایق و ارتباط صادقانه با مردم، همت خویش را به کار گرفته و مجدانه تلاش می نمایند.

سپاس که با اتکا به اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای و اجتماعی خود با بهره گیری هنرمندانه از ابزارهای ارتباطی و برای دست یابی به جایگاه واقعی روابط عمومی به عنوان کانون تفکر و پویایی علم ارتباطات تلاش می کنید.

بدینوسیله از حضور موثر شما در جشنواره روابط عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم که توسط اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان برگزار گردید و از کوشش و همت والای شما در زمینه اطلاع رسانی، افزایش آگاهی های عمومی و انعکاس فعالیت های استان کرمان در راستای مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرده و کسب عنوان روابط عمومی برتر در این جشنواره را تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای شما و همکاران محترم بهره ورزی و تندرستی مسئلت دارم.

محمد صادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49635
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.