رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان


ستاد نهضت مسکن باید در کشور راه‌اندازی شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ستاد نهضت مسکن باید در کشور راه‌اندازی شود گفت: بی‌تدبیری بیشترین عامل مشکلات اقتصادی در کشور است.

شهباز حسن‌پور با ابراز اینکه نیازمند نهضت مسکن‌سازی در کشور هستیم و همه مسئولان امر باید پای کار بیایند گفت: در استان کرمان مشکل مسکن بیداد می‌کند و در شهرهای سیرجان و کرمان این احساس نیاز بیشتر است اما وزارت نیرو در انتقال شبکه آب همکاری نمی‌کند و اگر امروز دولت تصمیم بگیرد بخشی از اختیارت را در اختیار استاندار بگذارد بخش قابل توجهی از مشکلات ما قابل حل است.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته امداد در سال‌های گذشته ساخت مسکن برای نیازمندان را در برنامه دارد که کار ارزشمند است  افزود: ستاد نهضت مسکن باید در کشور راه‌اندازی شود و مشکلات مردم در زمینه مسکن برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اراده‌ای برای ساخت مسکن در کشور وجود ندارد گفت: کلیه کسانی که مسکن ندارند امروز در سایت اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند، اما هنوز کار شروع نشده و مردم بلاتکلیف هستند.

حسن‌پور با بیان اینکه امروز با کد ملی به راحتی می‌توان مشخص کرد که این افراد کجا شاغل بوده، تحت پوشش کدام نهاد هستند و اینکه مسکن دارد افزود: پالایش افراد به سرعت قابل انجام است و باید به این اقدامات سرعت داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52431
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.