مشارکت ۵۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز از ابتدای امسال

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: از ابتدای سال مردم و خیرین ۵۰ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند و پیش بینی می شود رقم کمک خیرین و مردم تا پایان سال ۹۹ به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان‌ کرمان سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در دیدار با دکتر علیرمضانی مدیرکل صدا و سیما از همکاری های فی مابین قدردانی کرد و گفت: پروسه تغییر باور در مردم نیاز به فرهنگ سازی دارد و این مهم انجام نمی شود مگر اینکه از طریق رسانه و ارتباط با رسانه فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

مهندس واعظی نژاد با اشاره به اینکه مشارکت در مدرسه سازی نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارد ، به طرح آجر به آجر اشاره نمود و تصریح کرد: با اجرای این طرح از ابتدای سال یک شور خوبی در مردم ایجاد شده و قصد داریم با طرح اجر به آجر این امر خیر را همگانی کنیم.

وی بر انجام همکاری های بیشتر با صدا و سیما تاکید کرد و افزود: اداره کل نوسازی نقش بزرگ و بسزایی در ساخت و ساز و اجرای پروژه های عمرانی در استان دارد و انعکاس خدمات نظام و عملکرد دولت در این زمینه به وسیله صدا و سیما بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در ادامه خاطر نشان ساخت: بسته تحولی مشارکت های مردمی در قالب طرح آجر به آجر در حال اجراست و مجری این طرح سازمان نوسازی مدارس کشور می باشد و در استان ها ادارات کل نوسازی مدارس طرح در حال پیگیری است و در این راستا نیاز است تا صدا وسیما برای فرهنگ‌سازی و جذب مشارکت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی انجام دهد.

مهندس واعظی نژاد با توضیح اینکه مدیرکل صدا و سیما عضو ستاد استانی طرح آجر به آجر می باشد، هدف از اجرای این طرح را ترویج و فرهنگ سازی در امر خیر مدرسه سازی در بین آحاد مردم و ترویج فرهنگ‌ کار خیر در جوانان و مشارکت نسل آینده در کار خیر عنوان کرد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان از دستاوردهای طرح آجر به آجر ابراز خرسندی نمود و گفت: با اینکه طرح تازه شروع شده ولیکن از ابتدای سال مردم و خیرین ۵۰ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند و پیش بینی می شود رقم کمک خیرین و مردم تا پایان سال ۹۹ به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

دکتر علیرمضانی مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان در این جلسه بر اهمیت کار خیر مدرسه سازی صحه گذاشت و اظهار داشت: علاوه بر کار خبری و اطلاع رسانی صدا و سیما آمادگی دارد از طریق معاونت فضای مجازی در خصوص طرح آجر به آجر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نماید.

دکتر علیرمضانی عضو ستاد استانی طرح آجر به آجر از برگزاری جلسه ی شورای معاونین صدا و سیما با حضور مدیرکل نوسازی مدارس در خصوص پیگیری طرح آجر به آجر خبر داد و گفت: در این نشست با حضور بنده و همه معاونین صدا و سیما و مدیرکل نوسازی مدارس نحوه امور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی طرح آجر به آجر تصمیم گیری می شود و برای اجرای مصوبات اتخاذ شده در این راستا اقدام می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53025
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.