امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای سه‌شنبه ۱ مهر ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:29 – رییس حوزه قضایی شهرستان فهرج از شهادت رییس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان فهرج در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد. / ایسنا

7:30 – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از سال ۹۲ تاکنون تعداد سالن های سینما در این استان از هفت به ۱۴ سالن افزایش یافته است که رشد ۱۰۰ درصدی را در بخش سالن نمایش شاهد هستیم. / ایسنا

8:54 – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دقایقی پیش (سه شنبه اول مهرماه) وارد کرمان شد. / ایسنا

9:01 – شهردار کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و در راستای اجرای طرح پویش آسفالت در کرمان، ۲۹۰ هزار و ۸۹۶ مترمربع آسفالت ریزی در معابر شهر کرمان صورت گرفته است. / ایسنا

9:20 – هنوز یک ماه از افزایش قیمت مصوب انواع لاستیک داخلی نگذشته است و حال زمزه مه های افزایش قیمت دوباره آن شنیده می شود.

گرانی لاستیک این بار هم رسمی می شود؟

10:30 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در شرق و شمال شرق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان | وزش باد شدید در شرق استان

10:37 – فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل شهادت “هادی رئیسی” رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج در کمتر از یک ساعت و کشف ۵۸۹ کیلو و ۵۰۶ گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد. / ایسنا

11:32 – رئیس گروه مالی گردشگری گفت: با هدف مردمی کردن اقتصاد ۸ شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس قرار دارند که عایدی همه آنها نصیب سهام بانک گردشگری(وگردش) و شرکت “سمگا” می شود.

۸ شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس هستند

11:52 – قیمت طلا در بازار ایران افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۳ میلیون تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز| کاهش قیمت یورو

12:25 – معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از اجرای طرح «روز جهانی بدون خودرو» در بلوار رضوان و بلوار غدیر شهر کرمان خبر داد.

اجرای طرح «روز جهانی بدون خودرو» در کرمان

12:43 – فرماندار ریگان با اعلام اینکه گرد و غبار شدید به همراه طوفان شن وضعیت هوای شهرستان ریگان را خطرناک کرده است گفت: گرد وغبار شدید تاکنون راه ارتباطی ۲۳ روستای شهرستان را مسدود کرده است.

گرد و غبار ۲۳ راه روستایی را در ریگان مسدود کرد

14:28 – رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: باید همه دستگاه ها و مجموعه های اجرائی کشور کمک کنند تا تکلیف دستگاه ها تا پایان برنامه ششم توسعه در زمینه استخدام همه فرزندان شهداء و جانبازان بالای ۷۰ درصد عملی شود.

باید با تامین اشتغال، دغدغه خانواده شهداء و ایثارگران حل شود

15:07 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

۴ فوتی و ۴۶ بیمار بستری جدید ناشی از کرونا در استان ثبت شد

15:39 – نماینده انجمن آلزایمر ایران در کرمان گفت:‌ بیماری آلزایمر برگشت ناپذیر است و تنها می توان روندش را کندتر کرد و اکثر آموزش هایی که در کرمان ارائه می شود برای پیشگیری از آلزایمر است.

هر سه ثانیه یک نفر در جهان به بیماری آلزایمر مبتلا می‌شود

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55982
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.