محدودیت‌های کرونایی در بردسیر اعمال شد

فرماندار بردسیر از اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی اماکن و مشاغل غیر ضروری در این شهرستان خبر داد.

نجف پور، فرماندار بردسیر با اشاره به وضعیت فوق بحرانی این شهرستان و قرار گرفتن نام بردسیر در لیست ۴۳ شهرستان پرخطر کشور، گفت: در این شهرستان با افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس مواجه هستیم که بر طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌هایی برای برخی مشاغل و اماکن اجرا خواهد شد.

او از تعطیلی مدارس، اماکن ورزشی، اماکن عمومی، مساجد، مهدکودک ها، صنوف غیر ضروری، استخرها، کتابخانه ها، پاساژ‌ها و تفرجگاه‌ها خبرداد و افزود: اتاق اصناف موظف است نسبت به تعطیلی تمامی صنوف به غیر از صنوف مربوط به مایحتاج مردم، اقدام کند.

نجف پور از بخشداران خواست: تمام  ی موارد مربوط به شهر در بخش‌ها نیز اعمال شود.

او درخصوص دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز بیان داشت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی با اولویت افراد ریسک پذیر و مسن و مادرانی که فرزند زیر ده سال دارند، می‌توانند از دور کاری به مدت دوهفته استفاده کنند.

نجف پور خواستار بازدید مستمر از ادارات و بانک‌ها از طریق تیم بازرسی فرمانداری شد و کلیه تجمعات را خلاف قانون اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با مراسم عزا و یا عروسی که منجر به تجمع می شوند برخورد قانونی کنند و شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا ماموران بهداشت موضوع را پیگیری کنند.

او تصریح کرد: همچنین توزیع کالا و یا کودشیمیایی باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مامور بهداشت انجام شود و کفن و دفن فوتی‌ها نیز با حداقل افراد و با حضور نماینده شهرداری صورت پذیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57748
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.