تعطیلی اماکن ورزشی سراسر استان تا اطلاع ثانوی

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از تعطیلی اماکن ورزشی سراسر استان کرمان اعم از خصوصی و دولتی از امروز تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: تا زمانی که به صورت مجدد اعلام نشود، امکان بازگشایی هیچ مکان ورزشی وجود ندارد.

پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشستی که با حضور معاونان، مسئولان واحد‌های این اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان برگزار شد، به گستردگی شیوع ویروس منحوس کرونا در استان اشاره کرد و گفت: طی مدت شیوع کرونا در استان، محدودیت‌های بی‌شماری برای حوزه ورزش پیش آمد و ما مجبور شدیم با برقراری محدودیت‌ها و رعایت مصوبات ستاد استانی و ملی کرونا بتوانیم هم منافع اقتصادی باشگاه‌های ورزشی را مدنظر قرار دهیم و هم بتوانیم مجموعه نظارت‌های خود را به نحوی داشته باشیم که کمترین آسیبی به مجموعه ورزشکاران و کسانی که برای سلامتی شان از مجموعه باشگاه‌ها استفاده می‌کنند، وارد شود.

پاریزی تصریح کرد: طی این مدت توانستیم، بر اساس مصوبات ستاد کرونا در ورزش دستورالعمل‌هایی در استان پیاده کنیم و امور را پیش ببریم؛ اما امروز که این جلسه را تشکیل داده‌ایم، وضعیت استان به دلیل شیوع کرونا نگران کننده است؛ چرا که ما از وضعیت قرمز نیز عبور کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری باشگاه‌های ورزشی سطح استان و نظارت دقیق عوامل مربوطه نسبت به پیگیری محدودیت‌های جدید اقدام شود.

پاریزی از تعطیلی اماکن ورزشی سراسر استان کرمان اعم از خصوصی و دولتی از امروز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

او افزود: محدودیت در بحث تعطیلی اماکن (چه خصوصی، چه دولتی و چه اماکن تحت اختیار سایر دستگاه ها) به صورت صد درصد خواهد بود.
پاریزی تصریح کرد: تا زمانی که به صورت مجدد اعلام نشود، امکان بازگشایی هیچ مکان ورزشی وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر اینکه اکیپ‌های نظارتی باید از امروز نظارت خود را آغاز کنند، بیان داشت: در صورت باز بودن اماکن ورزشی، با هماهنگی عوامل قضایی نسبت به پلمب اماکن ورزشی اقدام می‌شود.

پاریزی افزود: از این پس، هیچ گونه فعالیت تمرینی و ورزش عمومی برای مجموعه باشگاه‌های ورزشی در سراسر استان کرمان نخواهیم داشت.

او تصریح کرد: زمان شروع فعالیت اماکن ورزشی مجدداً از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: اگر طی مدت دو هفته، دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود، از این وضعیت گذر خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58866
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.