کاهش حضور کارکنان به کمترین میزان ممکن| ادارات استان تعطیل نیست

به گفته معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان طبق بخشنامه‌ای ابلاغی از سازمان اداری و استخدامی کشور ادارات در هفته جاری تعطیل نیست اما در شهرهای دارای وضعیت قرمز، کاهش حضور کارکنان به کمترین میزان ممکن انجام می‌شود.

حضور و فعالیت کارکنان ادارات طی هفته جاری ازجمله مسائلی بود که صحبت‌های  زیادی در مورد آن انجام شد.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس امروز 9 آذر ماه در پاسخ به سوالات متعدد در این خصوص گفت: در جلسه ستاد استانی  مقابله با کرونا شنبه 8 آذر ماه، مقرر شد که ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در شهرهای دارای وضعیت قرمز با حداقل کارکنان براساس نظر و تصمیم عالی ترین مقام مسئول نسبت به خدمات‌رسانی به مردم در امور بااهمیت اقدام کنند.

دکتر بصیری عنوان کرد: امروز 9 آذر ماه نیز بخشنامه‌ای از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده که موید همین تصمیم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: بر اساس این بخشنامه در شهرهای دارای وضعیت قرمز، کاهش حضور کارکنان طی هفته جاری (8 تا 13 آذر ماه) به کمترین میزان ممکن خواهد بود و صرفا کارکنانی که با تشخیص بالاترین مقام مسول هر دستگاه ضرورت حضور آنها احراز می‌گردد در ادارات حاضر می‌شوند و مابقی به دورکاری می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله به معنای تعطیلی ادارات نیست و با توجه به تاکید دکتر زینی‌وند استاندار کرمان در جلسه استانی مقابله با کرونا، این وحدت رویه در استان باید حفظ شود و احیانا اگر دستگاه‌هایی هستند که راسا از سوی وزارتخانه به آنها اعلام تعطیلی شده، باید با حداقل ممکن حضور کارکنان کارهای مهم را انجام دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59274
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.