کرایه تاکسی‌ها در کرمان تغییر نمی‌کنند

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان تاکنون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان مجوزی برای افزایش نرخ کرایه بیش از ۳۰ درصد، صادر نکرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان درباره برخی گزارشات مبنی بر افزایش قیمت کرایه تاکسی ها بیان کرد: در ابتدای سال افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری ۳۰ درصد بود اما باتوجه به اینکه یک مسافر به دلیل شیوع کرونا حذف و مخارج رانندگان افزایش یافت، موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی ها از دغدغه رانندگان شد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان ابلاغ نرخ جدید برای دوران کرونا بود که البته تاکنون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان مجوزی برای افزایش نرخ کرایه بیش از ۳۰ درصد، صادر نکرده است.

خدادادی ادامه داد: باتوجه به اینکه ما نیز به مشکلات اقتصادی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی واقف بودیم لذا لایحه‌ای مبنی بر افزایش ۱۵ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری از سمت شهرداری به شورای شهر ارایه دادیم و در شورا نیز مصوب شد اما منتظر تایید یا رد این مصوبه از سوی فرمانداری برای ابلاغ هستیم و در مجموع تاکنون هیچ مصوبه‌ای برای افزایش قیمت کرایه های تاکسی در شهر کرمان نداشته‌ایم و هیچ مجوزی برای این مهم ندادیم و با راننده‌های تاکسی که تخلف کنند برخورد خواهیم کرد.

ایستگاه‌های تاکسی مرتب ضدعفونی می شوند

خدادادی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های درون شهری گفت: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، یک مسافر از مسافران تاکسی های درون شهری حذف شدند و تمام تلاش سیستم حمل و نقل مسافری شهری این است که پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری رعایت شود.

وی با بیان اینکه روزانه صبح و عصر تمامی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس درون شهری کرمان ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: بازرسان این سازمان روزانه در نقاط مختلف شهر که تاکسی ها تردد دارند، تاکسی‌ها را رصد می‌کنند تا تخلفی در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت نگیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: ایستگاه‌های تاکسی مرتب ضدعفونی می شوند و روزانه بازرسان استانداری این ایستگاه ها را نظارت می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59396
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.