حضور در جلسات با شخص استاندار برای مدیران در اولویت باشد

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان درباره خبر توبیخ برخی از مدیران از سوی استاندار کرمان گفت: اگر مدیری بخواهد ماموریت برود و همان روز جلسه ای به ریاست استاندار باشد، باید اولویت را به جلسه بدهد.

در جلسه صبح امروز شورای آموزش و پرورش، تعدادی از مدیرانی که به شورا دعوت شده بودند، حضور نداشتند و استاندار اعلام کرد مدیران دستگاه های اجرایی که حضور ندارند و غیبتشان غیرموجه است باید توبیخ کتبی و به وزیر مربوطه نیز اعلام شود.

عباس تقی‌زاده با بیان اینکه منظور استاندار صرفا مدیران دستگاه های اجرایی بوده که غیبت غیرموجه داشته‌اند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر می‌خواهند از مرخصی استفاده کنند باید قبل از روز مرخصی، به حوزه استاندار اطلاع دهند و بر این اساس آقای موسوی معاون استاندار با حوزه استاندار هماهنگ کرده و غیبتش موجه بوده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه غیبت برخی از مدیران در جلسه‌ی امروز مربوط به دستگاه‌های اجرایی نیست، تصریح کرد: تاکید استاندار کرمان بر نظم و حضور مدیران در جلساتی است که به ریاست استاندار برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: اگر مدیری بخواهد ماموریت برود و همان روز جلسه ای به ریاست استاندار باشد، باید اولویت را به جلسه بدهد و ماموریت را در صورتی که فوری نیست به روز دیگر موکول کند. صرف اینکه در ماموریت هستیم از نگاه استاندار پذیرفتنی نیست و باید اولویت گذاری بین ماموریت اداری و حضور در جلسه صورت بگیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62496
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.