افتتاح بخش اورژانس بیمارستان 32 تختخوابی فهرج

با حضور معاون وزیر بهداشت و استاندار کرمان، بخش اورژانس بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان فهرج افتتاح شد.

علی زینی‌وند استاندار کرمان امروز ـ یکشنبه ۱۲ بهمن ـ در حاشیه افتتاح بخش اورژانس بیمارستان 32 تختحوابی شهرستان فهرج گفت: بخش‌های دیگر این بیمارستان به زودی تجهیز و ارائه خدمات آغاز می‌شود.

علی زینی‌وند گفت: از مشکلات، محرومیت‌ها و ریزگردهای این منطقه به خوبی آگاهی دارم و به زودی یک سفر اختصاصی به شهرستان فهرج خواهم داشت.

استاندار کرمان بیان کرد: دولت به ویژه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار داشته است و در مناطق محروم با تاسیس مراکز درمانی نسبتا مجهز خدمت ارزنده‌ای به یکی از ضروری‌ترین نیازهای مردم ارائه داده است.

جان بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت:  تجهیزات اتاق عمل، آزمایشگاه و بخش بستری آن بیمارستان فهرج آماده است و جای نگرانی از این بابت نداریم. اما در بحث متخصص فعلا از پزشکان شهرستان بم برای پوشش این بیمارستان استفاده می‌کنیم و در توزیع جدید نیروی انسانی متخصص ثابت می‌گذاریم تا نگرانی مردم کم شود.

او میزان هزینه‌کرد اعتبار برای این بیمارستان را حدود 40 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اکنون یک متخصص در این بیمارستان مستقر است و از هفته آینده دانشگاه علوم پزشکی بم پزشکانی را برای ارائه خدمات درمانی به مردم در به این بیمارستان اعزام می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63648
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.