فرصت جذب اسناد خزانه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در یک ماه گذشته در جذب اعتبارات اسناد خزانه را قابل قبول اعلام کرد و از تمدید مهلت جذب اعتبارات اسناد خزانه تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

جعفر رودری شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان، افزود: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید مدت زمان جذب اعتبارات (پایان فروردین ماه  ۱۴۰۰ اعتبارات هزینه ای و همچنین پایان تیرماه ۱۴۰۰ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای) از دستگاه های اجرایی استان خواست درصورت نیاز به جابجایی اعتبارات حداکثر تا پایان اسفندماه جاری نسبت به اصلاح موافقتنامه ها اقدام کنند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به کسری اعتبارات هزینه‌ای در اکثر دستگاه‌های اجرایی استان به واسطه اعمال افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری افزود: این مهم حداکثر تا ۱۵ روز آینده تعیین تکلیف می‌شود.

رودری اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ابلاغی به استان را ۱۸۷۶ میلیارد تومان و با ۴۶,۴ درصد( معادل ۸۷۰ میلیارد تومان) تخصیص اعلام کرد.

او افزود: ۳۴۵ میلیارد تومان از این اعتبارات  به صورت نقد( بر اساس آخرین گزارش ) و مابقی در قالب اسناد خزانه (۳۷۷ میلیارد تومان استانی و مابقی ملی) است که در مجموع به طور متوسط ۴۵ درصد این اعتبارات تا کنون جذب شده است.

رودری همچنین فروش اموال مازاد دولت را در استان نزدیک به ۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و اضافه کرد: تاکنون قریب به ۳۵,۵ میلیارد تومان به  استان برگشت داده شده و مابقی در دست اقدام است که به زودی واصل می‌شود.

در این جلسه مصوبات پیشنهادی کارگروه امور زیربنایی در خصوص تعیین و تثبیت کاربری اراضی داخل و خارج حریم شهرها و همچنین منظومه روستایی بخش مرکزی رفسنجان مطرح و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65674
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.