دل قلعه‌نویی با گل‌گهر نیست| ژنرال در تلاش برای سبقت از مجیدی

خبرها اگرچه حکایت از این دارد که کار فرهاد مجیدی با استقلال تهران تمام شده اما به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی همچنان در تلاش برای رسیدن به نیمکت آبی‌های پایتخت است.

خبرگزاری خبرآنلاین امروز خبر داد که امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل گهر سیرجان دیشب و امروز با مدیران این باشگاه جلسه برگزار کرد و توانست آن‌ها را برای صدور رضایتنامه‌اش قانع کند.

این در حالی است که از شب گذشته رسانه‌های مختلف خبر از توافق قطعی استقلال با فرهاد مجیدی داده‌اند. ظاهرا اما پشت پرده اتفاقات دیگری هم در جریان بوده که قلعه‌نویی با مدیران گل گهر جلسه گذاشته است.

طبق آخرین خبر موانع حضور قلعه‌نویی در این باشگاه رفع شده. جالب اینجاست تعدادی از پیشکسوتان استقلال هم با مسئولان گل گهر در این‌باره صحبت کرده و آن‌ها را قانع کرده‌اند تا اجازه دهند قلعه‌نویی به استقلال ملحق شود.

پیش از این سرپرست تیم فوتبال گل گهر گفته بود که مخالف جدایی قلعه‌نویی هستیم، مگر آن که مجبور شویم اجازه جدایی او را صادر کنیم.

گل‌گهر سیرجان در هفته‌های اخیر لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته و به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی دیگر چندان میلی به حضور در سیرجان ندارد. به خصوص که تمرینات این تیم هم اخیرا از تهران به سیرجان منتقل شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65971
1 نظر
  1. […] با این حال صبح امروز خبرگزاری خبرآنلاین خبر داد که سرمربی گل‌گهر سیرجان دیشب و امروز با مدیران این باشگاه… […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.