ممانعت مرکز بهداشت جیرفت از فعالیت ۲۵ واحد صنفی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از غیرفعال شدن ۲۵ واحد صنفی در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو، فرزانه برخوری اظهار داشت: این واحدهای صنفی به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اعمال قانون شدند.

وی واحدهای صنفی غیرفعال شده را شامل پنج مرکز عرضه قلیان، هفت قهوه خانه، هفت باشگاه ورزشی، یک گیم نت و پنج تالار در شهر جیرفت اعلام کرد و از برخورد قانونی با متخلفان مصوبات ستاد کرونا خبر داد.

وی ادامه داد: این واحدهای متخلف تذکر دریافت و از فعالیت آن ها جلوگیری شد و در صورت فعالیت مجدد این واحدهای صنفی اعمال قانون می شوند.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت غیرفعال شدن تالارها را به دلیل ابلاغ مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مبنی بر غیر فعال سازی گروههای شغلی سه و چهار اعلام کرد.

وی ادامه داد: این واحدهای صنفی توسط بازرسان واحد بهداشت و محیط با همکاری اماکن نیروی انتظامی غیر فعال شدند.

برخوری از تعطیلی سه واحد نانوایی و پنج مرکز عرضه قلیان طی هفته گذشته در شهر جیرفت خبر داد و گفت: این واحدها به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته ۳۴ واحد نانوایی بازدید شدند، افزود: جهت حفظ سلامت نان تولیدی نیز از پخت اول نانوایی های سطح شهر جیرفت بازدید شد.

وی بر طرح نظارت از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی در شرایط کرونایی تاکید کرد و از فعالیت جدی در قالب تیم های مشترک خبر داد و افزود: در راستای کاهش چرخه ویروس کرونا بازرسان بهداشت محیط با جدیت در حال اجرای برنامه های نظارتی هستند.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت با بیان اینکه مردم در صورت داشتن علائم کرونا با شماره تلفن ۴۳۲۱۸۷۸۸_۰۳۴ تماس بگیرید، گفت: این مرکز صبح ها از ساعت هشت  تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ پاسخگو هستند و همکاران بهداشتی به منزل شما آمده و از شما تست کرونا می گیرند.

وی یکی از مهمترین راه های قطع زنجیره کرونا را شناسائی بیماران اعلام کرد وافزود: در صورت مشاهده ابتلا موضوع را گزارش دهند تا شاهد کاهش چرخه ویروس در جامعه باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68341
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.