پورابراهیمی: گره زدن تحولات اقتصادی به مذاکرات غلط است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا تحریم‌ها تمام شود و بعد مشکلات اقتصاد کشور را برطرف کنیم، یک خطای راهبردی است و گره زدن تحولات اقتصادی به مذاکرات غلط است.

محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در شصتمین نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی گفت که در استان کرمان ظرفیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که فقط به مس و گل‌گهر معطوف نمی‌شود.

او افزود: از بس از مس و گل‌گهر گفته‌ایم خسته شدیم و باید به سایر ظرفیت‌ها در استان بپردازیم و چند طرح‌ در کرمان و راور در دست اقدام داریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ایجاد بندر خشک در استان کرمان را پیگیری می‌کنیم و وزارت راه هم موافقت کرده است و به زودی در استان کرمان با ظرفیت بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

برخی شاخص‌ها در استان مطلوب نیست

پورابراهیمی با بیان اینکه مدیران در استان کرمان جزو بهترین‌ها در کشور هستند و اگر مواردی تذکر داده می‌شود از سر دلسوزی است گفت: برخی شاخص‌های استان کرمان، شاخص‌های مطلوبی نیست و باید ارتقا پیدا کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال فرصت سوزی است گفت: در موضوع نطنز به‌زودی وزیر اطلاعات برای یک جلسه غیرعلنی به مجلس می‌آید و این اتفاق بررسی می‌شود.

چینی‌ها برای احیای جاده ابریشم نیاز به ایران دارند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سند همکاری ایران و چین بیان کرد: اینکه برخی می گویند “داریم به چین باج می دهیم” بی تقوایی محض است؛ چینی ها برنامه جامع اقتصادی تعریف کرده اند و در همکاری بلندمدت و احیای جاده ابریشم نیاز به جمهوری اسلامی دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68435
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.