توزیع بیش از ۵۷ هزار تن نهاده دامی در جنوب کرمان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان از توزیع ۵۷ هزار و ۳۰۰ تن نهاده دامی در هفت شهرستان جنوبی این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش کرمان نو، محمدرضا قائدی فر با بیان اینکه نهاده های دامی توزیع شده در جنوب کرمان شامل ذرت، کنجاله سویا، جو و سبوس است افزود: ارزش این نهاده ها ۱۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی هدف از توزیع این نهادها را رفع نیاز دامداران و مرغداران و کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دام و طیور در جنوب کرمان عنوان کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی با بیان اینکه نهاده های دامی با نرخ مصوب دولتی بین مرغداران و دامداران منطقه جنوب کرمان توزیع شد بر استمرار این فعالیت طی سال جاری تاکید کرد.

وی از توزیع نهاده های دامی بین سه اتحادیه دامداران، عشایری و مرغداران و ۲ کارخانه خوراک دام و همچنین مرغداران منطقه جنوب کرمان خبر داد و گفت: این نهاده ها توسط ۲ سامانه بازارگاه نهاده های دامی و سامانه توزیع سبوس تخصیص و بین تولیدکنندگان توزیع شد.

قاعدی فر ادامه داد: علاوه بر اتحادیه ها، ۲۷ تشکل در منطقه جنوب کرمان در زمینه توزیع نهاده های دامی و خدمات رسانی به تولیدکنندگان زیر بخش دام و طیور فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته هیچ کمبود و عرضه ای در زمینه نهاده های دامی منطقه جنوب کرمان نداشتم، این مهم را نتیجه پیگیری های مستمر و تلاش و همکاری تشکل های فعال دامپروری و مرغداری منطقه دانست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68628
1 نظر
  1. […] دیگر از گاوداران کرمانی می‌گوید: در نهاده‌های دولتی باند بازی وجود دارد. اتحادیه نهاده را به دست چند […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.