سیلاب راه ارتباطی ۱۰ روستا در جنوب کرمان را مسدود کرد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز ناپایداری جوی و بارش باران از دیروز خسارت هایی به جاده های جنوب کرمان وارد شده است.

به گزارش کرمان نو، مجتبی رئیسی ظهر امروز ۱۲ اردیبهشت ماه اظهار کرد: بارش شدید باران در شهرستان قلعه گنج ۱۰ محور روستایی را مسدود و به محورهایی ارتباطی این شهرستان خسارت هایی را وارد کرد.

وی افزود: تخریب دو دستگاه آبنما در محور قلعه گنج _رمشک در محدوده صولان سبب شد تا تردد در این محور برای ساعاتی متوقف شود.

رئیسی از مرمت موقتی این نقاط آسیب دیده توسط عوامل راهداری خبر داد و گفت: با فروکش کردن سیلاب کار بازگشایی و تیغ زنی محورهای ارتباطی مسدود شده توسط دستگاه های راهداری آغاز خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از تخریب پنج دستگاه آبنما در محورهای شهرستان فاریاب و محور زهکلوت_ دلگان خبر داد و گفت: کار مرمت و بازگشایی سه آبنمای خسارت دیده در محور زهکلوت توسط عوامل راهداری که از صبح امروز آغاز شده بود به پایان رسید و هم اکنون زیر بار ترافیکی قرار گرفته است.

وی از اعزام راهداران به مناطق خسارت دیده و سیل خیز خبر داد و افزود: با توجه به ادامه ناپایداری ها تا سه شنبه احتمال بروز سیلاب و خسارت به راهها و ابنیه فنی در جنوب کرمان وجود دارد لذا از رانندگان درخواست داریم ضمن رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها با راهداران مشغول عملیات راهداری ملبس به لباس فرم راهداری همکاری های لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69829
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.