آخرین جزئیات خسارت بارش‌های ۲ روز گذشته در استان کرمان

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت:در پی بارش های روزهای اخیر در استان کرمان، خسارت هایی به مزارع کشاورزی در شهرستان های ارزوئیه و فاریاب وارد شده و در روستاهای نسک و حرمک در بخش گلباف شش خانه دچار آبگرفتگی شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مجید سعیدی با اشاره به بارش های روزهای اخیر در سطح استان کرمان اظهار کرد: روز گذشته براثر بارندگی محور اندوهجرد به سیرچ و شهداد در شهرستان کرمان برای ساعاتی مسدود شد و بعد از پاکسازی گل و لای از روی جاده، این مسیر بعداز ظهر دیروز بازگشایی شد.

وی افزود: همچنین مسیر جوشان به گلباف نیز به دلیل ورود گل و لای و رسوبات روی جاده، مسدود شد که بعد از پاکسازی، محور بازگشایی شد.

سعیدی بیان کرد: در پی بارش های روزهای اخیر در استان کرمان، خسارت هایی به مزارع کشاورزی در شهرستان های ارزوئیه و فاریاب وارد شده و در روستاهای نسک و حرمک در بخش گلباف شش خانه دچار آبگرفتگی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به تخریب راه های روستایی در شهرستان قلعه گنج براثر بارندگی بیان کرد: مسیر رمشک به فنوج در جنوب استان نیز به دلیل بالا آمدن سیلاب مسدود شده بود که صبح امروز این مسیر بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا پایان هفته در استان فعال است و رگبار باران را در نقاط مختلف داریم، افزود: بارندگی های روزهای اخیر خسارت های جزئی در سطح استان ایجاد کرده که در حال بررسی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69857
1 نظر
  1. […] بدلیل آغاز مجدد رگبار شدید غافل گیر و گرفتار جریان تند سیلاب شده و متاسفانه جان خود را از دست […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.