کارآزمایی بالینی تزریق واکسن کرونای تولید مشترک ایران و کوبا در کرمان آغاز شد

با حضور معاون وزیر بهداشت فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در استان کرمان با تزریق واکسن تولید مشترک ایران و کوبا آغاز شد.

به گزارش کرمان نو، فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در استان کرمان با تزریق واکسن تولید مشترک ایران و کوبا صبح امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، علی‌اکبر حقدوست معاون آموزشی وزیر بهداشت، حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان آغاز شد.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این مراسم با بیان اینکه تزریق واکسن تولید مشترک ایران و کوبا از روز گذشته در استان کرمان آغاز شده اظهار داشت: تاکنون ۵۰ نفر این نوع واکسن را دریافت کردند.

وی با عنوان اینکه هشت دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور تزریق این نوع واکسن را آغاز کردند گفت: از امروز به‌صورت رسمی تزریق واکسن تولید مشترک ایران و کرونا آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه امیدواریم به زودی به تولید انبوه واکسن در کشور برسیم افزود: تا به تولید انبوه واکسن در کشور نرسیم امکان واکسیناسیون عمومی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر براساس دسته‌بندی‌هایی وزارت بهداشت تزریق واکسن در استان انجام می‌شود ادامه داد: از حمایت استانداری و سایر دستگاه‌های استان برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در استان کرمان تشکر می‌کنم و امیدواریم به‌زودی به نتایج مطلوب در این رابطه برسیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70108
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.