فرماندار بم:


برگزاری نماز عیدسعیدفطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بم

کرمان نو- فرماندار بم گفت: نماز روز عید سعید فطر با همکاری مردم ، همراهی مسئولان و نیروهای ذی ربط با رعایت کامل نشیوه نامه های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش کرمان نو، هادی شهسوارپور بعدازظهر دوشنبه در ستاد اقامه نماز شهرستان بم افزود: این آیین معنوی طبق مقررات با حضور مردم و با رعایت موازین بهداشتی در سه نقطه از شهرستان و در فضای باز برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه نماز ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز می‌شود، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزیهای هر ساله نماز عید فطر با همکاری هیات امنا و ائمه جماعت مساجد در راستای ارتقای همبستگی در ورزشگاه فجر ، امامزاده زید و مهدیه صاحب الزمان اقامه می‌شود.

شهسوارپور اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا تمامی برنامه‌ها طبق موازین بهداشتی برای پیشگیری از ویروس بیماری کووید ۱۹  با همکاری مردم مومن اتخاذ شد و از شهروندان تقاصا می‌شود برای حضور در مراسم با رعایت کامل و دقیق نکات بهداشتی شرکت کنند و زیرانداز، مهر و سجاده شخصی با خود همراه داشته باشند.

فرماندار بم بیان کرد: برگزاری نماز عید فطر به صورت هماهنگ به بهترین شکل می‌تواند پایه‌گذار برنامه‌ها و کارهای مهم دیگری در شهرستان باشد و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید توان خود را برای برگزاری مناسب مراسم قرار دهند.

او ادامه داد: نماز عید فطر در شهر بروات تنها در یک نقطه برگزار خواهد شد و همچنین در بخش دهبکری و هر روستایی که امام جماعت حضور دارد نیز نماز عیدفطر در آنجا برگزار شود.

همچنین امام جمعه بم به اهمیت اقامه نماز عید فطر به صورت هماهنگ و متمرکز در این محل با همکاری مردم و مسوولان با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: این آیین معنوی هر ساله به صورت متمرکز و باشکوه برگزار می گردید که امسال نیز همانند سال های قبل اقامه می شود.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی با قدردانی از همکاری مردم و مسولان برای انجام این مهم دینی ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر آن امیدواریم مردم ولایتمدار اوج همکاری و همدلی خود را نشان دهند.

او اظهار کرد: نماز عید فطر، اوج وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه در سایه دین و ارزش‌های الهی است و همه باید با رعایت دقیق نکات بهداشتی در این آیین معنوی شرکت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بم تصریح کرد: حفظ وحدت و تداوم همبستگی که در شهرستان وجود دارد موجب موفقیت در عرصه‌های مختلف و کمک به مسئولان در خدمت بیشتر به مردم است و همه باید برای برگزاری باشکوه آن همکاری  کنند..

طبق تقویم رسمی کشور پنجشنبه این هفته برابر ۲۳ اردیبهشت ماه جاری عید فطر است .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70360
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.