جیرفت میزبان همایش ملی سلامت سالمندی می‌شود

دبیر همایش ملی سلامت سالمندی از برگزاری همایش ملی سلامت سالمندی در روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد.

به گزارش کرمان نو، علی کمالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بر اطلاع رسانی بیشتر این همایش ملی تاکید کرد و گفت: زمینه مشارکت هر چه محققان باید در این همایش فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت کیفیت گرایی را سرلوحه همه امور همایش ملی سلامت سالمندی برشمرد و از انتخاب افراد تخصصی در کمیته های مختلف همایش ملی سلامت سالمندی خبر داد.

وی ضمن تشکر از همکاری همه کمیته های تخصصی، بر اتحاد و همدلی در راستای پیشبرد اهداف همایش ملی سلامت سالمندی تاکید کرد و همکاری و همدلی را رمز موفقیت همه امور دانست.

دبیر علمی همایش ملی سلامت سالمندی هم از هدف گذاری این همایش بر 14 محور خبر داد و محورهای این همایش را شامل سالمندان در دوران کرونا، کیفیت و سبک زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیکی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی دانست.

فوزیه رفعتی دیگر محورهای همایش ملی سلامت سالمندی را اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری ها و سندرم های شایع سالمندی، مداخلات ارتقاء دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند برشمرد.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سلامت سالمندی را ۳۰ خرداد ماه سال جاری برشمرد و آدرس سایت همایش را elderhealth.jmu.ac.ir  و آدرس ایمیل دبیرخانه همایش را elderhealth@jmu.ac.ir اعلام کرد.

دبیر اجرایی همایش ملی سلامت سالمندی هم به فعالیت های انجام شده این همایش تا کنون اشاره کرد و راه اندازی سایت همایش، انتخاب لوگوی همایش، طراحی پوستر را از جمله فعالیت های انجام شده همایش ملی سلامت سالمندی تا کنون برشمرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70464
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.