شرکت ۲۵ هزار و ۱۹۶ دانش آموز کرمانی در امتحانات نهایی پایه دوازدهم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت ۲۵ هزار و ۱۹۶ دانش‌آموز پایه دوازدهم در ۳۳۳ حوزه امتحان نهایی این استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، احمد اسکندری نسب روز سه شنبه با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های امتحانی استان کرمان سطح مطلوبی دارد افزود: تاکنون مشکل خاصی در حوزه های امتحانی این استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه خانواده ها نگران برگزاری حضوری آزمون ها نباشند، اظهار داشت: حضور مراقبان بهداشت و رعایت مقررات بهداشتی در حوزه های امتحانی موجب کاهش نگرانی ها در حوزه های امتحانی شده و به والدین اطمینان خاطر می دهیم رعایت شیوه نامه ها جدی است و سؤالات بر اساس شرایط سال تحصیلی دانش آموزان طراحی شده است.

اسکندری نسب با تاکید بر اینکه حفظ سلامت پرسنل و دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان در زمینه برگزاری امتحانات نهایی است، ادامه داد: در راستای تحقق این مهم تعداد حوزه های امتحانی را در این استان حدود ۵۰ درصد افزایش داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزانی که به دلیل بیماری شرایط شرکت در آزمون نهایی پایه دوازدهم را ندارند با غیبت موجه می توانند در نوبت بعدی امتحانات شرکت کنند.

وی افزود: دانش آموزان پایه نهم که در آزمون به علت غیبت موجه شرکت نکرده اند در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ می توانند در امتحانات شرکت کنند.

وی در پاسخ به افکار عمومی افزود: با توجه به برگزاری آزمون ورودی مدارس متوسطه تیزهوشان در ۲۰ و ۲۱ خرداد گفت: معدل پایه نهم در قبولی دانش آموزان متقاضی پایه نهم به دهم تیزهوشان تاثیری ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.