اجرای ۵ کیلومتر سیم‌کشی انتقال برق پروژه ۴۰۰ کیلوولت ارگ بم-جیرفت

مجری خط ۴۰۰ کیلوولت ارگ بم- جیرفت با بیان اینکه عمليات اجرايي سيم كشي خط فوق به طول ۹۰ كيلومتر از ابتدي سال جاري توسط شركت ارمان انرژي آغاز شده است گفت: تاكنون حدود ۵ كيلومتر از این خط سيم كشي شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای کرمان به نقل از مجری خط ۴۰۰ کیلوولت ارگ بم- جیرفت، در راستاي تكميل رينگ ۴۰۰ كيلوولت شبكه انتقال جنوبشرق و رفع افت ولتاژهاي منطقه جنوب استان كرمان عمليات اجرايي سيم كشي خط فوق به طول ۹۰ كيلومتر از سمت پست ۴۰۰ كيلوولت ارگ جديد بم از ابتدي سال جاري توسط شركت ارمان انرژي (پيمانكار اجرايي سيم كشي) آغاز گرديده است و تا كنون در حدود ۵ كيلومتر از خط سيم كشي شده است.

مهندس حسن بخشی در این رابطه گفت: عمليات برج بندي خط مذكور در پايان سال ۱۳۹۹ به اتمام رسيده است و بر اساس برنامه زمانبندي پروژه عمليات سيم كشي خط تا پايان سال جاري به اتمام خواهد رسيد و خط اماده برقدار شدن خواهد بود.

وی افزود: خط مذكور به طول ۹۱ كيلومتر از پست ۴۰۰ کيلوولت ارگ جديد بم آغاز و پس از عبور از ارتفاعات صعب العبور جبالبارز به پست ۴۰۰ كيلوولت جيرفت(جبالبارز) پايان مي يابد و با اتمام خط فوق ارتباط بين نيروگاههاي كهنوج – كرمان و همچنين ارتباط ۴۰۰ كيلوولت بين استان كرمان و سيستان و بلوچستان برقرار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71745
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.