معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان:


اصلاح فرآیندها در جهت توانمندسازی نیروی انسانی

کرمان نو- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: با برگزاری دوره های تخصصی آموزشی در جهت توانمندسازی نیروی انسانی گام برداریم و مهمترین اقدامات صورت گرفته اصلاح فرآیندهای فعلی است که در این رابطه باید فرآیندها شناسایی و مستندسازی شود.

به گزارش کرمان نو حمیده واعظی شامگاه پنج شنبه در خصوص هدف سفر یک روزه خود به شهرستان بم افزود: با توجه به مسئولیتم در حوزه توسعه منابع انسانی همچنین به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی انتخابات با توجه به اینکه بحث انتخابات را پیش رو داریم به منظور رسیدگی به یکسری مسائل مربوط به فرمانداری بم به این شهرستان سفر کردم.

او بیان کرد:در این منطقه در صنعت خودروسازی اشتغالزایی بسیار خوبی توسط شرکت های خودروسازی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم صورت گرفته که از سالن جدید رنگ مدیران خودرو بازدید بعمل آمد.

سرکارخانم واعظی اظهارداشت: یکسری مسایل در حوزه فرمانداری بررسی شده است و در خصوص نیروی انسانی،آموزش منابع انسانی و نیروی فنآوری اطلاعات مقرر شد در حوزه های مختلف شهرستان را حمایت کنیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان خاطر نشان کرد: اصلاح فرآیندها در جهت ارتقاء و بهره وری آن ها موثر خواهد بود تا بتوانیم نیروی چابک و متخصص در سیستم داشته باشیم و با برگزاری دوره های تخصصی عملکرد نیرو ارتقا پیدا کرده و اثربخش باشد.

او ادامه داد: گارکاه های تخصصی به صورت تیم ورکینگ در سطح استان برای همکاران درنظر خواهیم گرفت و فرمانداری ها در این خصوص در اولویت قرار دارند .

واعظی تاکید کرد: اگر قدیم بم یک بنای تاریخی جهانی است که می توانیم در جهت ورود گردشگر در این منطقه گام های موثری برداریم.

او می گوید : شهرستان بم به لحاظ کشاورزی در تولید انواع خرما توانسته به 52 کشور صادرات خرما داشته باشد که طی رایزنی با سفیر ایران در مالزی مقرر شد با برنامه ریزی درست بتوانیم خرمای بم به مالزی بیشتر صادر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان درخصوص کمبود نیروی انسانی در ادارات شهرستان بم گفت: سال گذشته آزمون سراسری استخدامی در دستگاه های اجرایی کشور از طریق سازمان سنجش و با نظارت وزارت کشور برگزار شد که خوشبختانه 59 نفر در شهرستان های تابعه استان کرمان در این آزمون موفق شدند و دستگاه های دیگر نیز به همین شکل پذیرش نیروی انسانی خواهند داشت.

او دریاره ساختمان بخشداری دهبکری توضیح داد: بررسی کارشناسی لازم صورت گرفته و دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری پیگیر این مکاتبات است که برای اعتبار آن اقدامات لازم انجام شده و به مرحله تامین اعتبار رسیده است و مقرر شد از محل تملک دارای سرمایه و تعمیر و تجهیز نسبت به خرید ساختمان بخشداری دهبکری اقدام شود.

سرکارخانم واعظی همچنین درباره ساختمان فرمانداری بم که متعلق به دانشگاه علوم پزشکی بم است گفت بین استاندار و وزارت بهداشت تفاهم نامه ای صورت گرفته و مدارک باید ارسال شود تا بتوانیم اقدامات مفیدی برداشته شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71948
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.