۲۲درصد تخت‌های بیمارستانی جنوب کرمان به کرونا اختصاص یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اختصاص ۲۲ درصد تخت‌های بیمارستانی منطقه جنوب کرمان به کرونا خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا،  اصغر مکارم  تعداد تخت های کرونایی منطقه جنوب کرمان را ۱۹۲ عدد برشمرد و گفت: قبل از شیوع کرونا تعداد تخت های بیمارستانی منطقه جنوب کرمان ۷۴۴ عدد بوده که با پیگیری های انجام شده این عدد به ۸۳۵ تخت اضافه شده است.

وی افزود: تمامی زیرساخت های درمانی بویژه اکسیژن‌ در بیمارستان های منطقه جنوب کرمان برای بخش های کرونایی برنامه ریزی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به تبلیغات انتخاباتی شوراها و ریاست جمهوری در منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: داوطلبین انتخابات و هواداران آن‌ها از برگزاری تجمعات انتخاباتی در فضاهای سربسته خودداری کنند.

وی افزود: تجمعات در فضای بسته سبب افزایش چرخه انتقال ویروس در جامعه می شود از این رو توصیه می شود که بمنظور پیشگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا نامزدها از برگزاری نشست ها و تجمعات در فضای سربسته بپرهیزند و همکاری لازم را با ستاد شهرستانی کرونا داشته باشند.

مکارم خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا توسط تمام اقشار جامعه بویژه نامزدها و هواداران انتخاباتی شد و برعدم حضور در مکان های شلوغ، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده مداوم از ماسک و شست و شوی مداوم دست ها تاکید کرد.

وی پیشگیری را بر درمان مقدم تر برشمرد و گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا شاهد کاهش چرخه ویروس کرونا در جامعه خواهیم بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72352
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.