مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:


۴۲ هزار رای اولی آماده شرکت در انتخابات هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۴۲ هزار رای اولی این استان واجد شرایط رای دادن و آماده حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستند و می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای را در سرنوشت خود ایفا کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، احمد اسکندری نسب روز سه شنبه در همایش رای اولی ها با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و نمایندگان تشکل های های دانش آموزی کرمان برگزار شد، افزود: سرنوشت، توسعه، عمران و آبادی هر کشوری وابسته به نیروی انسانی آن کشور است.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت شرکت در انتخابات اظهار داشت: باید به شهیدان بگوییم شما برای دفاع از کشور جان خود را فدا کردید و امروز ما برای سربلندی کشور پای صندوق های رای حاضر می شویم.

وی ادامه داد: آنچه به دفاع مقدس و فرماندهان شور و نشاط می داد، حضور جوانان و نوجوانان بود و امروزه شما رای اولی ها همان نقش را با شرکت در انتخابات بر عهده دارید و آن را با تاسی به شهدا به خوبی ایفا خواهید کرد.

این مسئول تصریح کرد: رای و حضور ما در انتخابات می تواند مشت محکمی به دهان دشمن باشد، دشمنی که تمام تلاش خود را به کار گرفته و در تمام سال ها نیز همینگونه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۲ هزار رای اولی در استان کرمان می توانند نقش تعیین کننده ای در انتخاب سرنوشت کشور داشته باشند و این روز مهم در خاطرات یادگار و ماندگارشان به جای خواهد ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حضور رای اولی ها موجب ایجاد شور و نشاط در کشور می شود، تاکید کرد: در وهله نخست باید بدانیم که شما با حضو خود می توانید نقش آفرینی کنید و همه ما می دانیم که باید به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک بگوییم و بار دیگر حماسه ای نو برپا کنیم.

همایش رای اولی های کرمان با حضور جمعی از روئسا اعضای تشکل های دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی، بسیج دانش آموزی، هلال احمر و دانش آموزان رای اولی در گلزار شهدای این شهر و در جوار مزار سردار دل‌ها برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72488
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.