تغییر در مس کرمان| مهاجری رفت، فرهاد کاظمی آمد

با اخراج رضا مهاجری از مس کرمان در پی نتایج ضعیف، مدیران مس با فرهاد کاظمی به توافق رسیده‌اند و او به زودی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود.

نتایج ضعیف مس از هفته بیست و یکم شروع شد و به طرز عجیبی نارنجی پوشان را از صدر جدول به رده ششم رساند. در حالی که بسیاری مشکل مس را مدیریت باشگاه می‌دانستند و حتی مدیرعامل یک بار شفاهی استعفا داد سرانجام رضا مهاجری اخراج شد.

حالا با جدایی مهاجری مدیران مس کرمان با فرهاد کاظمی به توافق رسیده‌اند و او به زودی به عنوان سرمربی جدید مس کرمان معرفی می‌شود.

شنیده می‌شود فرهاد کاظمی سرمربی جدید مس کرمان هنوز وارد کرمان نشده سه بازیکن از این تیم را کنار گذاشته است. سجاد بیرانوند، وحید اسماعیل بیگی و بهرام رشید فرخی از  سه بازیکنی است که از آن نام می‌برند.

آخرین مسئولیت او سرمربیگری تیم بادران در فصل قبل رقابت‌های لیگ یک بود. او در سال ۸۶ نیز سابقه حضور در مس را دارد.

فرهاد کاظمی، سرمربی سابق تیم سپاهان متولد 10 تیر 1338 در تهران است.

او در دوران بازیکنی، در پست مهاجم ایفای نقش می کرد و سابقه حضور در تیم هایی همچون اکباتان، بوتان، پاس تهران و راه آهن را در کارنامه داشت.

این مهاجم 175 سانتی متری پس از آن که کفش های خود را آویخت، به سراغ مربیگری رفت و تاکنون هدایت تیم های پرتعدادی را نیز برعهده گرفته است.

علاوه بر سپاهان، فرهاد کاظمی سابقه هدایت تیم هایی همچون بهمن کرج، استقلال رشت، پاس تهران، ابومسلم خراسان، پیکان تهران، صبا باتری، مس کرمان، استیل آذین، گسترش فولاد، کاوه تهران، ذوب آهن، خونه به خونه، راه آهن، سیاه جامگان، ماشین سازی، استقلال جنوب، سرخپوشان پاکدشت و بادران را در کارنامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72581
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.