ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای آغاز شد

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۱۴۰۰ آغاز و مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپویسته تمدید شد.

متقاضیان پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال ۱۴۰۰ می‌توانند در «سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته» به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۳۰-۰۳-۱۴۰۰ تا روز یکشنبه مورخ ۰۶-۰۴-۱۴۰۰ فعال می‌شود. مهلت ثبت نام دوره کارشناسی نیز تا 4 تیر 1400 تمدید شد.
بر این اساس ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته» وفراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به درگاه اطلاع‍رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. orgمراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.
با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب‍ رشته همزمان در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته» نسبت به انتخاب و درج رشته‍ محل‌های مورد علاقه خود در «سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته» اقدام کنند.

شرایط ثبت‌نام:

علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان متقاضی این دوره منحصراً در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه‌ای دیپلم خود (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) ثبت نام کنند. لازم به توضیح است که پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.

همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند. در صورت‌عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72712
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.