جزئیات محدودیت های کرونایی در استان کرمان اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به تشریح جزئیات محدودیت های کرونایی در استان کرمان پرداخت.

“محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۲۳ مردادماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، از روز دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه جاری تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایسنا، او با بیان اینکه شروع کار از روز یکشنبه ۳۱ مردادماه خواهد بود، اظهار کرد: تعطیلی ادارات شامل بانک‌ها، اصناف، ادارات و … است و تنها اصناف ضروری در گروه شغلی یک فعال خواهند بود و مشاغل ضروری مانند ادارات برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی و … تعطیل نخواهند بود و با یک سوم خضور کارکنان فعال باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: ممنوعیت تردد صرفا بین استان ها اعمال خواهد شد و بین شهرستان ها ممنوعیت ترددی وجود ندارد بنابراین از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا پایان تعطیلات از ورود و خروج خودروهای شخصی از / به استان کرمان جلوگیری به عمل می آید.

او با تاکید برآنکه منع تردد به شدت اعمال می شود، تصریح کرد: جریمه های متخلفان طرح هوشمند محدودیت ها به دو میلیون تومان افزایش یافته اند.

بصیری در ارتباط با ایام عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: مقرر شد در فضاهای بسته عزاداری ممنوع باشد و در این ایام دسته‌روی هم نداشته باشیم.

وی بیان کرد: فعالیت های فرهنگی از جمله موزه ها، تئاترها، سینماها و … نیز تعطیل هستند و تفرجگاه ها با موانع فیزیکی بسته خواهند شد تا امکان ورود به آنها وجود نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: عزاداری ها باید قبل از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پایان یابد و منع تردد شبانه در این ایام از ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه آغاز می شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره واکسیناسیون عمومی اظهار کرد: دانشگاه های علوم پزشکی استان با همکاری سپاه و بسیج پایگاه های واکسیناسیون را افزایش خواهند داد و همچنین داروهای کمیابی که فقط در بیمارستان ها تجویز می شد در داروخانه های منتخب نیز ارائه می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75042
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.