فرماندار بردسیر:


۵۸ طرح در بردسیر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار بردسیر با اشاره به اینکه ۵۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۶۰۰ نفر اشتغالزایی می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، سیدحسن میرصادقی با تبریک هفته دولت در رابطه با اقدامات یکسال گذشته فرمانداری برای شهرستان بردسیر گفت: طرح‌های گوناگونی در طول یکسال گذشته در مناسبت‌های مختلف افتتاح شده و تعدادی طرح هم به مناسبت هفته دولت در شهرستان بردسیر افتتاح خواهیم کرد.

میرصادقی افزود: طرح‌های هفته دولت حوزه کشاورزی، برق، آب و فاضلاب روستایی، آسفالت معابر شهری و روستایی، طرح‌های هادی، مسکن مددجویان، پرورش گاو و گوسفند، جاده سازی و نیروگاه خورشیدی را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح‌های هفته دولت که مجموعاً ۵۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان می‌باشند آماده افتتاح و بهره برداری هستند که با افتتاح این طرح‌ها برای حدود ۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

فرماندار بردسیر با اشاره به برنامه‌ها در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تشریح کرد: دغدغه اصلی ما بحث اشتغال زایی برای جوانان است در همین زمینه در آغاز هفته دولت یک تفاهم نامه‌ای بین استانداری و بخش خصوصی صورت گرفته است که براساس آن ۳ طرح تولید آهن اسفنجی، فولاد و ساخت نیروگاه برق با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان شروع می‌شود.

میرصادقی افزود: همچنین تفاهم نامه‌ای با معین اقتصادی بردسیر بسته شده است که ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی را برای شهرستان‌های بردسیر و سیرجان پیش بینی کرده‌ایم که وام‌هایی در حد ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳ سال و سود ۲ درصد را در اختیار افرادی که خواستار راه اندازی مشاغل خرد و کوچک هستند، بگذارد. و همچنین تفاهم نامه‌ای با بنیاد برکت برای ایجاد بالای ۱۶۰۰ شغل در سیرجان و بردسیر داریم تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

وی تاکید کرد: با این طرح‌ها و سایر طرح‌های در دست اقدام می‌توانیم تا ۴ سال آینده جشن پایان بیکاری در سطح شهرستان بردسیر بگیریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75486
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.