بازگشت فرزاد به خانه| عزم مس برای صعود جزم می‌شود؟

در حالی که سرانجام فرزاد حسینخانی بازیکن باسابقه سال‌های گذشته مس کرمان به عنوان سرمربی باشگاه انتخاب شد و هواداران به بازگشت روزهای خوب امیدوار شدند باید دید این بار عزم مس برای صعود جزم می‌شود یا نه؟

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر انتخاب سرمربی مس کرمان، فرزاد حسینخانی به صورت رسمی، هدایت این تیم کرمانی را برعهده گرفت؛ این در حالی است که بیش از  ۴۰ روز از اتمام مسابقات لیگ یک می‌گذرد.

هم‌چون سال‌های قبل حضور حسینخانی در مس مدت‌ها مطرح بود؛ اینبار از مواردی مثل خرید امتیاز هوادار تهران به عنوان مانع انتخاب او یاد‌ می‌شد. برخی نیز از دست‌های پشت پرده‌ای سخن می‌گفتند که نمی‌خواهند کاپیتان سابق به باشگاه برگردد.

حالا اما به نظر می‌رسد خرید امتیاز برای مس منتفی است و فرزاد حسینخانی فصل آینده روی نیمکت نارنجی پوشان در لیگ یک می‌نشید.

بازگشت شماره هشت متعهد

حسین‌خانی که فوتبالش را از مس شروع کرد و بیش از ۱۷ سال در این تیم حضور داشت؛ محبوبیت خاصی بین هوادارن کرمانی دارد.

شماره هشت مس که پرافتخارترین کاپیتان تاریخ باشگاه محسوب می‌شود اگرچه دوران بازیگری پر فراز و نشیبی داشت؛ اما هیچگاه از این تیم جدا نشد.

او با مس تیم موفق شد به لیگ قهرمانان آسیا برسد؛ همان تیم رویایی که سال‌هاست کرمانی‌ها در انتظار تکرار آن هستند.

 فرزاد حسینخانی دارای مدرک مربیگری A آسیا است و فصل گذشته سرمربی مس نوین کرمان در لیگ دسته دوم بود. تیمی که در نهایت در رده سوم جدول گروه ب رقابت‌ها قرار گرفت.

هواداران مس کرمان که از این انتخاب راضی هستند امیدوارند این مربی جوان بتواند سرانجام طلسم نارنجی پوشان فوتبال ایران را بشکند و مس را به لیگ برتر بازگرداند.

عزم باشگاه برای صعود جزم می‌شود؟

این اما همه ماجرا نیست و خاطرات تلخ ۲ فصل گذشته هنوز در ذهن هواداران باقی مانده. از عدم صعود با یک تفاضل یک گل کمتر در فصل ۹۸ -۹۹ تا عملکرد به یکباره ضعیف بعد از هفته‌ها صدرنشینی در فصل قبل رقابت‌ها.

مس برای موفقیت علاوه بر سرمربی مدیریت قوی، باشگاهی متحد و از آن مهم تر عزم جدی برای صعود می‌خواهد. این در حالی است که بیش از یکسال است مس مدیرعامل نداشت و «علی رمضانی» هم تا پایان فصل قبل سرپرست باشگاه بود. 

بعد از مخالفت وزیر ورزش با حضور «میثم پاریزی» مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در جایگاه مدیرعاملی مس از «محمد کهندل» به عنوان گزینه اصلی این منصب نامبرده می‌شود و باید دید تصمیم نهایی «اردشیر سعد محمدی» مدیرعامل شرکت ملی مس چیست؟ 

در نهایت اما باید منتظر ماند و دید با حضور فرزاد حسینخانی شاکله تیم مس کرمان رنگ تیمی برای صعود دوباره به لیگ برتر به خود می‌گیرد یا نه؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75544
1 نظر
  1. […] بازگشت فرزاد به خانه| عزم مس برای صعود جزم می‌شود؟ […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.