در پنج ماهه امسال صورت گرفت


ساخت و تحویل ۸۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیه امداد استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج‌ماهه امسال خبر داد و گفت: ۸۸ واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “یحیی صادقی” امروز ۱۰ شهریورماه با اعلام این مطلب، یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دانست و اظهار کرد: طی پنج‌ماهه امسال چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان هزینه شده است.

وی ادامه داد: این هزینه برای تعمیر ۲۶۶ واحد مسکونی، احداث ۸۸ واحد مسکن شهری و روستایی و خرید چهار واحد مسکونی انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: از چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج‌ماهه امسال یک میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

صادقی ضمن تشکر از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان با هدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجرا است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75840
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.