۱۸ سارق پسته در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی ۱۸ سارق باغ های پسته این شهرستان دستگیر و بیش از یک تن و ۵۳۲ کیلو پسته از آنها کشف شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پور امینائی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از باغ های پسته و شکایت کشاورزان شمال  شهر کرمان به پلیس، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش چترود، کلانتری  کاظم آباد و زنگی آباد ۱۸ سارق را طی ۱۰ روز گذشته دستگیر و یک تن و ۵۳۲ کیلوگرم پسته سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضایی افزود: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و اطلاعیه های منتشر شده بطور ناگهانی و بی خبر، از نگهبان، در ساعات انتهای شب سرکشی کنند تا زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

سرهنگ پورامینایی با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس به منظور کاهش سرقت بیان کرد: طرح های مبارزه با انواع سرقت ها با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد که در این رابطه مردم نیز می توانند با گزارش به موقع موارد مشکوک به پلیس، یارگیر پلیس باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76656
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.