موافقت با نقل و انتقال یک هزار و ۶۵۰ نفر از فرهنگیان کرمان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با نقل و انتقال یک هزار و ۶۵۰ نفر از فرهنگیان استان کرمان در تابستان ۱۴۰۰ موافقت شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید قوام رضا میرحسینی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و تلاش برای کسب رضایت مندی حداکثری گفت: طیق بخشنامه وزارتی، نقل و انتقالات فرهنگیان استان طی دو مرحله در اردیبهشت و مرداد سال جاری از طریق ثبت نام در سایت profile.medu.ir توسط متقاضیان آغاز شد که در مرحله اول حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر ثبت نام کردند که بعد از تشکیل کارگروه استان و جلسات کمیته شهرستان و منطقه ۶۵۰ نفر منتقل شدند.

وی اظهار داشت: در مرحله اضطرار هم ۱۰۰۰ نفر تاکنون منتقل شده‌اند که در مجموع با نقل و انتقال یک هزار و ۶۵۰ نفر از فرهنگیان استان موافقت شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در نقل و انتقالات برون استانی در مرحله اول ۳۰۱ نفر متقاضی خروج از استان و ۱۸۲ نفر متقاضی ورود به استان بوده‌اند و در مرحله اضطرار هم ۸۲ نفر جدید برای ورود به استان و ۱۰۷ نفر برای خروج از استان نام نویسی کردند.

میرحسینی بیان کرد: در نهایت با انتقال ۲۶۴ نفر از فرهنگیان سایر استان‌ها به کرمان و خروج ۴۰۸ نفر فرهنگی از استان موافقت شد.

وی گفت: تاکنون حدود ۹۳ درصد از دانش آموزان استان معادل ۵۷۵ هزار و ۶۵۵ نفر ثبت سفارش کتب درسی را در سامانه انجام داده‌اند و از ۱۵ شهریور فرایند صدور حواله از طریق سامانه آغاز شده که بر این اساس کتب دانش آموزان در حال توزیع است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه تلاش ما و همکارانمان در راستای رفع مشکلات فرهنگیان در زمینه نقل و انتقال بوده است. اگر با جا به جایی همکاری موافقت نشده منع قانونی و محدودیت پذیرش در مقصد یا محدودیت در مبدا از نظر آزاد شدن نیرو وجود داشته.

وی گفت: خانواده‌ها در خصوص ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان باقی مانده که ثبت سفارش نداشته‌اند، اقدام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76937
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.