استاندار خطاب به فرمانداران و روسای علوم پزشکی:


امکانات مقابله با کرونا در استان کرمان را بازبینی و ضعف‌ها را برطرف کنید

استاندار کرمان خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداران گفت: در این تنفسی که ایجاد شده همه امکانات را بازبینی کنید و ضعف هایی که در دانشگاه ها در اوج پیک کرونا حاصل شد را رفع کنید چراکه کوتاهی و تزلزل در حوزه شهرستان ها به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی زینی وند” ظهر امروز ۲۷ شهریورماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: کرمان یکی از استان هایی بود که سنگین ترین پیک کرونا را اخیرا تجربه کرد و به دلیل گستردگی استان این پیک طولانی تر بود اما باید همچنان حساسیت خود را در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی حفظ کنیم.

وی خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداران گفت: در این تنفسی که ایجاد شده همه امکانات را بازبینی کنید و ضعف هایی که در دانشگاه ها در اوج کرونا حاصل شد را رفع کنید چراکه کوتاهی و تزلزل در حوزه شهرستان ها به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد.

استاندار کرمان ضمن قدردانی از دست اندرکاران واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: در حال حاضر کمبود واکسن و مراکز تجمیعی واکسیناسیون نداریم و درخواست داریم همه افرادی که تاکنون واکسن تزریق نکرده اند در اسرع وقت، این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه احتمالا در آینده نزدیک ارائه برخی از خدمات منوط به ارائه کارت واکسن کرونا خواهد شد، تصریح کرد: باید همه کارمندان واکسینه شده باشند زیرا ممکن است باعث ابتلای مراجعه کنندگان شوند و جان افراد دیگر را به خطر بیندازند.

زینی وند ضمن تقاضا از ائمه جمعه مبنی بر تشویق مردم برای تزریق واکسن گفت: ممکن است فعالیتحضوری برخی از مدارس با تاخیر آغاز شود اما آموزش مجازی در زمان مقرر برگزار می شود و فعالیت آموزشی استان از اول مهر خواهد بود اما حضور فیزیکی شاید با تاخیر باشد.

وی به بحث اربعین حسینی پرداخت و اظهار کرد: به هیچ وجه نباید تجمع خارج از کنترلی صورت گیرد و فرمانداران تدبیر لازم در این زمینه را داشته باشند ضمن آنکه حرمت عزاداران حفظ شود ولی توصیه بنده این است که پیاده روی انجام نشود.

استاندار کرمان در پایان تاکید کرد: همچنان باید پروتکل های بهداشتی در همه اماکن دولتی و عمومی رعایت شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76941
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.