فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان:


بارش پراکنده در اکثر محورهای استان کرمان| تمامی محورها باز است

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان از باز بودن تمامی محورهای استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، سرهنگ علی رضایی با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی از اواخر روز پنج شنبه هفته گذشته در استان کرمان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد تشدید بارش‌ها در نقاط مختلف استان شدیم.

وی گفت: هم اکنون بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کرمان وجود دارد.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه اوایل صبح در بعضی از محورها شاهد مه گرفتگی بودیم، ادامه داد: هم اکنون این پدیده جوی وجود ندارد و همچنین تمامی محورهای استان باز و تردد روان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته وقوع حادثه رانندگی که به علت لغزندگی جاده و بارندگی باشد، گزارش نشده است، به رانندگان توصیه کرد که تجهیزات زمستانی در سفرهای ضروری جاده‌ای به همراه خود داشته باشند.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی، گرمایش خودرو و پر بودن باک سوخت از موارد ضروری در رانندگی در فصل سرما است.

وی از رانندگان خواست: ازسرعت غیر مجاز و سبقت‌های نا به جا، انحراف به چپ و حرکات نمایشی و مارپیچ و هرگونه حرکت مخاطره آمیز جداخودداری کنند.

سرهنگ رضایی به رانندگان توصیه کرد: از ترمز کردن به طور ناگهانی خودداری کنید چرا که ضربه زدن به ترمز در سطح لغزنده باعث سرخوردن و عدم تعادل خودرو می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79471
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.