سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ایده‌های برتر رویداد هفت گنج در جنوب کرمان

 مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی برای ایده های برتر رویداد همراه هفت گنج در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: فراخوان جذب و حمایت از ایده ها و محصولات فناورانه اعلام شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، غلامعلی حقیقت با بیان اینکه رویداد همراه هفت گنج در چهار محور کشاورزی، سلامت و پزشکی،  فنی و مهندسی، صنایع دستی و گردشگری طراحی شده است افزود: این رویداد با مشارکت دانشگاه های جیرفت، علوم پزشکی، دانشگاه های آزاد جیرفت و کهنوج، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، اتاق بازرگانی جنوب کرمان و مرکز شتابدهی تگ برگزار می شود.

وی به محورهای تخصصی رویداد همراه هفت گنج در بخش سلامت و پزشکی اشاره و روش های نوین ارتقا فرهنگ سلامت اجتماعی، ژنتیک پزشکی و سلول های بنیادی، توسعه فناوری سامانه های هوشمند حوزه سلامت دیجیتال، تجهیزات و ملزومات تسریع تشخیص درمان، گیمیفیکیشن در سلامت، سلامت تغذیه و امنیت غذایی و فرآورده های نوین دارویی را از جمله محورهای این بخش اعلام کرد.

وی تصریح کرد: رویداد همراه هفت گنج از ۱۸ آبان ماه تا ۲۴ آذر ماه با هدف جذب ایده ها، تیم ها و محصولات فناورانه و نوآورانه بصورت آنلاین برگزار می شود.

وی زمان شروع ثبت نام در رویداد همراه هفت گنج را ۱۸ آبان اعلام و آخرین مهلت ارسال فرم ها را ۲ آذرماه برشمرد و گفت: آئین اختتامیه این رویداد ۲۴ آذرماه برگزار می شود.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار داشت: علاقمندان برای ثبت‌نام در رویداد همراه هفت گنج  و دریافت خدمات از طریق لینک https://b۲n.ir/q۴۸۵۸۲‌ ایده خود را ثبت کنند.

حقیقت، بهره گیری از آموزش و مشاوره تخصصی و کسب و کاری، جذب سرمایه‌گذار، حمایت از تبدیل ایده به محصول و تجاری سازی تا سقف ۵۰ میلیارد تومان را از مزایای پذیرش در رویداد همراه هفت گنج برشمرد و بر مشارکت ایده پردازان در این رویداد تاکید کرد.

وی ادامه داد: استارتاپ‌ها و کسب و کارها بعد از داوری و پذیرفته شدن با توجه به اینکه در کدام مرحله از تکامل قرار دارند، در یکی از دوره‌های پیش شتابدهی، شتابدهی و پساشتابدهی پذیرش و از مزایای این رویداد بهرمند می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80019
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.