فرمانده انتظامی انار خبر داد:


دستگیری ۲۵ سارق در شهرستان انار/وصل اکثر انبارهای پسته رفسنجان به سامانه هوشمند پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان انار از کاهش ۲۳ درصدی سرقت در پاییز امسال و دستگیری ۲۵ سارق و کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی، کلانتریها و پاسگاههای اناردر اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت‌ها ضمن کار اطلاعاتی و شناسایی سارقان طی چندین عملیات غافلگیرانه   ۲۵ نفر سارق خودرو، موتورسیکلت، احشام ، مغازه، منزل  و وسایل و ابزارهای بنایی خانه‌های در حال ساخت را دستگیر به مرجع قضایی معرفی و بعضا روانه زندان نمودند.

وی با اشاره به ارزش مالی اموال مکشوفه بالغ بر۱۰ میلیارد ریال، افزود: اموال مسروقه مکشوفه شامل خودرو، موتور سیکلت، احشام، قطعات داخل خودرو، وسایل منزل و ابزارهای بنایی ساختمانهای نیمه کاره بوده  و بیشتر سرقت‌ها توسط معتادانی صورت گرفته که برای تامین هزینه اعتیاد خود مرتکب این جرم می‌شوند و اکثر این سارقین غیربومی نیز می باشند.

خلیلی‌نژاد با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: همکاری مستمر مردم با پلیس عامل اصلی موفقیت نیروی انتظامی است و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خللی در امنیت مردم ایجاد گردد.

وی هم‌چنین از طرح پیشگیری از سرقت  انبارهای پسته خبر داد و افزود: درصد زیادی از انبارهای پسته شهرستان به سامانه هوشمند پلیس متصل شده اند و مهلت اعلامی به مابقی  انبارهای پسته جهت اتصال به سامانه مها پایان یافته است و انبارهایی که به این سامانه متصل نشده اند پلمپ می گردند.

فرمانده انتظامی انار با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های تشدید مقابله با سرقت ها  گفت: از شهروندان عزیز، انتظار می‌رود در حفظ اموال خود احساس مسئولیت کنند نه اینکه آن را تنها وظیفه پلیس و مراجع قضایی بدانند و با رعایت نکات بازدارنده از سرقت‌ها، در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را جدی گرفته و مراتب را به  شماره تلفن۱۱۰ اعلام نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80369
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.