در پی طغیان رودخانه‌های فصلی جنوب کرمان اعلام شد؛


تمام راه‌های اصلی جنوب کرمان باز است

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به بارش نزولات جوی در جنوب استان کرمان گفت: بارشهای اخیر هیچ گونه خسارت جدی به حوزه راههای جنوب استان کرمان وارد نکرده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “مجتبی رئیسی” از فعالیت سامانه بارشی از شب گذشته در جنوب استان خبر داد و گفت: بواسطه بارش باران از عصر دیروز در شهرستان‌های جنوبی استان سبب طغیان و جاری شدن سیلاب در بستر برخی رودخانه های فصلی شد.

معاون راهداری  اداره کل حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بیشترین ناپایداری های جوی را در منطقه جنوب کرمان در مناطق کوهستانی اعلام کرد و افزود:  ۱۴  اکیپ راهداری با ۱۵۶ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۱۶۰ نفر نیروی راهداری در حال خدمات رسانی هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با  بیان اینکه در برخی از روستاها و مناطق شهرستانهای جنوبی بارش شدید باران سبب تخریب بستر راههای خاکی شده است افزود: روسای ادرات راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان‌ها از صبح امروز در حال رصد و پایش حوزه فعالیتی خود هستند تا در صورت بروز تخریب و ایجاد مشکل سیلاب نسبت به رفع آن از جمله تیغ زنی و بازگشایی مسیرهای خسارت دیده توسط ماشین آلات راهداری اقدام کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از تردد در تمام محورهای هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: تمام محورهای ارتباطی این منطقه باز است و تردد در آنها جریان دارد.
رئیسی از آماده باش بودن شبانه روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و گفت: رانندگان برای مدیریت مسیر تردد و اطلاعات جوی راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80703
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.