معاون دانشکده علوم پزشکی سیرجان:


۱۷ درصد سیرجانی‌ها واکسن کرونا دریافت نکرده اند

معاون دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به اینکه خطر کرونا رفع نشده است، گفت: ۱۷ درصد از جمعیت شهرستان سیرجان هنوز برای تزریق واکسن کرونا مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، محمد موقری پور اظهار کرد: وضعیت کنونی سیرجان از نظر رنگ‌بندی کرونایی نارنجی است که دلیلش آمار روزانه مبتلایان به ویروس کرونا است. از مردم تقاضا داریم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها هنوز هم احساس وظیفه کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس در جامعه را قطع کنیم.

موقری پور در رابطه با آمار واکسیناسیون در شهرستان سیرجان گفت: جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان سیرجان بیش از ۲۷۰ هزار نفر است که بیش از ۲۲۲ هزار نفر حدود ۸۲.۵ درصد جمعیت دوز اول واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

۶۸.۵ درصد سیرجانی‌ها واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان ادامه داد: همچنین برای ۱۸۶ هزار نفر هم دوز دوم تزریق شده است و در مجموع میزان ۶۸.۵ درصد جمعیت واکسیناسیون خود را انجام داده‌اند.

وی افزود: حدود ۱۷ درصد از جمعیت هنوز جهت تزریق واکسن خود مراجعه نکرده‌اند که از این افراد درخواست داریم که به پایگاه‌های تجمیعی ما مراجعه و واکسن را تزریق کنند که زنجیره انتقال ویروس کرونا در جامعه قطع شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اظهار کرد: هنوز تا بازگشت به شرایط عادی با توجه به سویه جدید کرونا اومیکرون زمان زیادی مانده است که بگوییم خطر رفع شده است و باید با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات به قطع زنجیره کرونا در جامعه کمک کنیم.

مخالف برگزاری نمایشگاه کالا هستیم

موقری در مورد برگزاری نمایشگاه کالا در سیرجان نیز گفت: ما موافق با برگزاری نمایشگاه نبودیم و مخالفت خود را هم اعلام کردیم.

وی در پایان از مردم خواست برای بازگشت به شرایط عادی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تاکید کرد که همه مردم و مسئولان باید در این راه اهتمام داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81402
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.