۶ رویداد ورزشی ملی و بین‌المللی در ایام دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش استان کرمان گفت: شش رویداد ورزشی ملی و بین‌المللی در ایام دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود که سه رویداد بین‌المللی است.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و اعضای این ستاد برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۶۰۰ برنامه در ایام دهه فجر برگزار شد اظهار داشت: ۸ کمیته زیرمجموعه کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر فعالیت می‌کردند.

وی از برگزاری شش رویداد ورزشی ملی و بین‌المللی در ایام دهه فجر در استان کرمان خبر داد و گفت: سه رویداد بین‌المللی با حضور کشورهای مقاومت اسلامی برگزار می‌شود و این رویدادها با نام و یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سطح جهانی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه رویدادهای با نام شهید سلیمانی در تقویم ورزشی وزارت ورزش و جوانان ثبت می‌شود که همه ساله برگزار شود افزود: ترویج مکتب شهید سلیمانی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه از اهداف برگزاری این برنامه‌ها در استان است.

محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر با رویکرد هنرهای تجسمی فجر در ایام‌الله دهه فجر در کرمان برگزار می‌شود گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت ۱۲ تا ۱۹ بهمن در کرمان برگزار می‌شود.

در این جلسه رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه ۱۷ برنامه توسط دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار در کرمان به‌مناسبت بزرگداشت دهه فجر پیش‌بینی شده است اظهار داشت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جامعه کارگری یکی از محورهای این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه طرح ازدواج کارگری آسان و طرح کسب روزی حلال اجرایی می‌شود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تمام برنامه‌های جامعه کارگری در دستور کار و از اولویت‌های برنامه‌ها است.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه امیدآفرینی در جامعه باید از اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر در استان باشد اظهار داشت: ارتباط‌گیری با مردم می‌تواند امید ایجاد کند و مسئولان باید در بین مردم بروند و ارتباط بگیرند.

احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه ایثار اجتماعی از محورهای پیروزی انقلاب اسلامی بود گفت: متاسفانه امروزه روحیه ایثار و ازخودگذشتگی جای خود را به روحیه مطالبه‌گری داده است و جامعه بدون ایثار و از خودگذشتگی ارزشی ندارد و باید این روحیه حفظ و تقویت شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81974
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.