طی ۳ سال اخیر


۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در روستاهای رفسنجان اجرا شد

بخشدار مرکزی رفسنجان در شمال استان کرمان با بیان اینکه در توسعه روستایی شهرستان طی سه سال اخیر افزون بر ۷۰ طرح عمرانی اجرایی شده اظهارداشت که اعتبار این طرح ها ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مصطفی بخشی تعداد روستاهای اطراف شهر رفسنجان در بخش مرکزی را یکصد روستا و جمعیت آنها را افزون بر ۱۰۰ هزار نفر برشمرد و گفت: اجرای این طرح ها در قالب طرح های هادی بوده است.

بخشی بیان کرد: این طرح ها در بخش های مختلف از جمله احداث بوستان، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، ساختمان اداری دهیاری و غیره بوده است.

وی یکی از طرح های مهم در حال اجرا را تعریض خیابان ولیعصر(عج) واقع در کبوترخان ( در مسیر ارتباطی کرمان- رفسنجان- یزد-) معرفی و بیان کرد که این خیابان از نقاط حادثه خیز به شمار می رود.

بخشی گفت: در طول سال تعداد زیادی تصادف منجر به فوت و مصدومیت در این قسمت اتفاق می افتد که با تعریض خیابان قصد روان تر کردن بار ترافیک و کاهش تلفات و تصادفات را داریم.
وی اظهار کرد: این پروژه در سه فاز رفوژ (گذرگاه وسط معابر سواره) و روشنایی، تعریض و احداث باندهای تندرو و پیاه روسازی طراحی شده که در مرحله اجرا قرار دارد و برای آن سه میلیارد تومان پیش بینی شده است.

بخشی ادامه داد: تاکنون ۵۰ درصد پروژه با نیمی از این اعتبار اجرا شده و تا یک ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد ضمن اینکه هزینه این طرح از محل اعتبارات دهیاری ها، راهداری و حمل نقل و اموربرق شهرستان هزینه شده است.

وی خاطرنان کرد: ۲۰ پروژه دیگر در روستاهای اطراف شهر رفسنجان نیز در حال اجراست که تا پایان امسال با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82017
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.