پرواز مستقیم کرمان- نجف از امروز فعال شد

پرواز مستقیم کرمان- نجف امروز یکشنبه 5 دی ماه از فرودگاه کرمان و با ۱۶۰ مسافر پرواز کرد.

به گزارش کرمان‌نو صبح امروز پرواز مستقیم کرمان- نجف با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان، مدیرکل اداره حج و زیارت استان، معاون اداره میراث فرهنگی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان و تعدادی از مدیران آژانس‌های مسافرتی افتتاح شد.
مسیر رفت و برگشت این پرواز هر هفته روزهای یکشنبه انجام خواهد شد.
مسعود دهقانی، مدیرعامل آژانس مسافرتی جنوبشرق و مشاور گردشگری اتاق بازرگانی کرمان، در گفت٬وگو با کرمان‌نو گفت: با ‍‍‍پیگیری‌های چندماهه و با وجود کمبود پرواز سعی کردیم این پرواز را برای مردم کرمان ایجاد کنیم.
دهقانی ادامه داد: این تلاش برای رونق گردشگری زیارتی گردشگری سلامت گردشگری مقاومت و گردشگری تجارتی بوده است.
این فعال اقتصادی توضیح داد: با توجه به وجود مقبره سردار دلها در کرمان و علاقه بسیاری از مردم عراق برای زیارت مزار ایشان می‌توان از این ظرفیت برای گردشگری استفاده کرد و با پرواز مستقیم زوار به کرمان بیایند و از کرمان زایران را برای زیارت به مشهد و دیگر مکان‌های مورد نظرشان نیز برد.
مدیر آژانس جنوبشرق با اشاره به پیشرفت وضعیت پزشکی کرمان گفت: در موضوع گردشگری سلامت نیز با کمک بیمارستان مهرگان کرمان به تفاهماتی رسیدیم و برای رونق گردشگری سلامت تلاش می‌کنیم.
او همچنین ادامه داد : این پرواز فرصت مناسبی برای تجار و بازرگانان ایرانی است که در حال تبادلات اقتصادی با عراق هستند. تجار می‌توانند اقامتشان را از یک هفته تا چند هفته بدون هیچ مشکلی در عراق تمدید کنند.
فریدون فعالی مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان، در گفت‌وگو با کرمان‌نو مطرح کرد: این پرواز بسیار برای توسعه گردشگردی کرمان مهم است و کرمان همیشه نقص ارتباط مستقیم را داشته است که با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است آژانس‌های مسافرتی کرمان موفق شدند این پرواز را فعال کنند
فعالی ادامه داد: با توجه به روند توسعه گردشگری سلامت و گردشگری مقاومت در کرمان، وجود این مسیرهای ارتباطی به خلق ثروت و تولید ناخالص ملی در استان بسیار کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82190
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.