به مناسبت دهه مقاومت


مدیران قضایی کرمان به دیدار خانواده شهید پورجعفری رفتند

رییس کل دادگستری کرمان، دادستان، برخی دیگر مقام‌های قضایی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به دیدار خانواده سردار شهید حاج حسین پورجعفری همراه و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی رفتند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سردار شهید پورجعفری بامداد ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ همراه با سردار سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید پورجعفری گفت: این شهید والامقام ۴۰ سال از عمر پربرکت خود را در دوران دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت، همرزم و همراز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
به گزارش ارسالی روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری کل کرمان به ایرنا، وی تاکید کرد: علقه و رابطه سردار سلیمانی با شهید پورجعفری رابطه مرید و مراد بود و حاج قاسم نیز علاقه ویژه ای به سردار پورجعفری داشت؛ در نهایت نیز با هم به مقام والای شهادت دست یافتند.
حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان نیز در سخنانی گفت: ولایت مداری و حمایت از ولایت سرلوحه کار سردار سپهبد شهید سلیمانی و سردار پورجعفری بوده است و ما نیز با بهره گیری از مکتب شهدای اسلام بویژه شهدای جبهه مقاومت باید به این اصل اساسی پایبند باشیم و در مسیر ولایت مداری حرکت کنیم.
در این دیدار، همسر شهیدپورجعفری به بیان سجایای اخلاقی این شهید پرداخت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82446
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.