آغاز ثبت‌نام مجردها در نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: «از ساعت ۱۲ امروز ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ ثبت نام از مردان مجرد بالای ۲۳ سال در سامانه طرح نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir آغاز می‌شود و تا ۲۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت».

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده گفت: پیرو مصوبه شورای عالی مسکن و بررسی‌های حقوقی وزارت راه و شهرسازی درخصوص ورود افراد مجرد در طرح جهش تولید و تامین مسکن از ساعت ۱۲ امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ ثبت نام از مردان مجرد بالای ۲۳ سال در سامانه این طرح به نشانی saman.mrud.ir آغاز می‌شود و به مدت یک ماه تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح صرفا شامل آقایان مجرد بالای ۲۳ سال می‌شود و حداقل سن مجاز برای خانم‌های خودسرپرست طبق قانون ۳۵ سال است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از بازگشایی ۶۶۰ شهر دیگر برای ثبت نام تمامی اقشار اعم از متاهل و مجرد در این مرحله خبر داد و گفت: بدین ترتیب از امروز در تمامی شهرهای کشور ثبت نام برای واحدها طرح نهضت ملی مسکن صورت می‌گیرد.

محمودزاده خاطرنشان کرد: در مرحله اول ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن که از ۱۹ فروردین ماه آغاز شد در ۴۶۰ شهر بازگشایی صورت گرفت که در ادامه به ۷۲۰ شهر افزایش پیدا کرد. متقاضیان در این شهرها از زمان شروع فراخوان تا دو ماه فرصت نام‌نویسی داشتند که این مهلت برای ۴۶۰ شهر اولیه به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز با تامین زمین در ۶۶۰ شهر امکان ثبت نام در طرح جهش تولید و تامین مسکن (نهضت ملی مسکن) فراهم شده و بدین ترتیب در تمامی شهرهای کشور نام‌نویسی انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هدف از ایجاد امکان برای ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن، ترغیب به ازدواج آنها است گفت: کسانی که می‌خواهند ازدواج کنند اما مشکل تامین مسکن دارند، دولت این فضا را برایشان فراهم می‌کند تا خانه‌دار شوند.

محمودزاده با تاکید بر اینکه مردان مجرد در زمان تحویل واحدها باید متاهل شده باشند گفت: افرادی که نام نویسی می‌کنند اگر تا زمان تحویل واحد ازدواج نکرده باشند طبیعی است که نمی‌توانند از مزایا و خدمات دولتی این طرح استفاده کنند. بنابراین افراد واجد شرایط دیگری در اولویت دریافت واحد مذکور قرار می‌گیرند. اما اگر متقاضی برای آن واحد وجود نداشت، با قیمت روز به ثبت‌نام کننده‌ی اولیه واگذار می‌شود.

وی گفت: در زمان شروع نام‌نویسی افراد مجرد، شیوه‌نامه ثبت نام را با جزئیات کامل در سایت قرار می‌دهیم. در این شیوه‌نامه به طور دقیق، شرایط و موضوعات مختلف ثبت نام توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83108
1 نظر
  1. حمیدکریمی افشار می گوید

    فقط مردم بدبخت راثبت نام میکنیددوسال پیش ۴۰میلیون رادادم که همراه من برادرم خانه ۶۰متری خرید۱۰۰میلیون که العان ۸۰۰میلیون قیمت خورده ولی ۴۰میلیون من ۴۲میلیون نشده بعدازدوسال برج گذشته زنگ زدن ۲۰۰میلیون بیار…آخه اگه ۲۰۰میلیون داشتم دست شمادزدهامیدادم که با۱۰۰تومانش میشه یه نقشه خانه ۱۰۰متری ساخت مصالح بنایی ولی دولت با۲۰۰تومان و۴۰تومان دوسال پیش ۴۰۰تومان امروزحساب میشه یعنی۴۰۰تومان امروزارزش ۴۰تومان دوسال پیش راداردپس یعنی ۶۰۰تومان به جان بچه ام گفت غیرازاین ۲۰۰تومان ۴۰۰تومان دیگه ازتون میگیریم وام مسکن هم که هست این همه پول میشه برای هرنفریه برج بسازین ولی تابه دست بناهامیرسه ۱۰۰تادزدهمدست میخورن کار را تمام هم نمیکنن بعدمیدن به مردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.