رزمایش اهدا ۵۸۶ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در کرمان برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان از برگزاری رزمایش اهدا ۵۸۶ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد در جنوب و شرق کرمان در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، یحیی صادقی در این رزمایش که با حضور امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ارتش، حجت‌الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد با بیان اینکه این نهاد در طول سال برنامه‌های مختلفی برای حمایت از خانواده محروم دارد گفت: یکی از سرفصل‌های مهمی کاری کمیته امداد تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند و فراهم کردن زمینه ازدواج آن‌ها است.

وی به رزمایش اهدا ۵۸۶ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اشاره و تصریح کرد: این تعداد جهیزیه به ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان تهیه و با همکاری مجموعه فرماندهی آماد و پشتیبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در استان کرمان به زوج‌های نیازمند جنوب و شرق اهدا خواهد شد.
صادقی ادامه داد: طوری برنامه‌ریزی‌ شده این تعداد جهیزیه از کرمان بارگیری و در روز ولادت حضرت زهرا (س) تحویل زوج‌های نیازمند در شهرستان‌های جنوبی و شرقی این استان شود.
امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این آیین گفت: در راستای کمک‌های مؤمنانه که با همکاری کمیته امداد کرمان و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق انجام می‌شود ۲۰ و ششمین مرحله توزیع اقلام شامل ۵۸۶ سری جهیزیه به ارزش حدود ۱۲ میلیارد تومان است که توسط کمیته امداد این استان تهیه و با استفاده از ظرفیت ترابری ارتش به مناطق جنوبی و شرق استان کرمان ارسال و تحویل زوج‌های نیازمند می‌شود.
وی افزود: ما بارها اعلام کرده‌ایم ظرفیت ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی در استان کرمان یک ظرفیت بی‌نظیر است که ما همه امکانات را در خدمت مردم و مسوولان گذاشتیم که در صورت احساس نیاز از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.
امیر غلامعلیان ادامه داد: ما ظرفیت‌های موجود خود در سطح ارتش جمهوری اسلامی را در اختیار مردم و مسوولان می‌گذاریم و این اقدام تا زمانی ادامه دارد که ان‌شاالله هیچ محرومی در سطح استان وجود نداشته باشد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیرکل کمیته امداد این استان در محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان گفت: مدیرکل کمیته امداد کرمان یکی از مدیران توانمند و پرتلاش است که همیشه در صحنه خدمت‌رسانی به محرومان حضور فعال دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83589
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.