روشنای ولادت حضرت زهرا (س)، سند تخفیف مجازات ۱۳۵ مددجوی زن زندان کرمان را مهر کرد

رییس کل دادگستری و جمعی از مسولان قضایی کرمان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن با حضور در زندان مرکزی این استان به درخواست های ۱۳۵ مددجوی زن این زندان رسیدگی و تخفیفات قانونی برای آزادی و کمک به آنها اعمال کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، ۱۳۵ مددجوی بند نسوان زندان کرمان شب گذشته مشکلات و درخواست های خود را با جمعی از مسئولان قضایی این استان و در راس آنها رییس کل دادگستری کرمان مطرح کردند.

این افراد که به دلایل مختلف از جمله بدهکاری مالی و غیره در زندان به سر می برند اکنون با طرح درخواست های خود شامل تخفیف مجازات و در برخی موارد آزادی از زندان شدند.

این اقدام شایسته دادگستری کرمان در سالروز ولادت دخت نبی اکرم (ص) و روز زن موجب بازگشتن برخی از بانوان گرفتار در بند به کانون گرم خانواده و تخفیف مجازات آنها شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در نشست با مددجویان زن زندان کرمان گفت: در آستانه روز زن طرح دیدار با محکومان زن زندان کرمان اجرایی شد تا به میمنت این شب عزیز، زمینه آزادی تعدادی از آنها و نیز ارائه تخفیف مجازات به افراد واجد شرایط فراهم شود.

یدالله موحد تاکید کرد: در این نشست درخواست های مددجویان زن زندان کرمان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خطاب به خیران اظهار داشت: تعدادی از بانوان به دلیل ناتوانای در پرداخت بدهی های مالی وارد زندان شده اند و با توجه‌ به اینکه فرزندان آنها بدون سرپرست هستند و در معرض آسیب‌های مختلفی قرار دارند، جلب کمک خیران برای آزادی این افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا اجر والایی خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83890
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.