آموزش حضوری تمام مقاطع جیرفت تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش جیرفت از تعطیلی آموزش حضوری کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان جیرفت تا اطلاع ثانوی خبرداد. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مهران سنجری مدیر آموزش و پرورش جیرفت از تعطیلی آموزش حضوری همه مقاطع تحصیلی در این شهرستان بر اساس مصوبه ستاد کرونا خبرداد و گفت: با توجه به شیوع کرونا در شهرستان و مصوبه ستاد کرونا  آموزش حضوری مدارس از  سیزدهم بهمن ماه تعطیل و بصورت مجازی دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به تغییر رنگ بندی افزود :بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان  تغییر رنگ بندی ها  فعالیت آموزشی مدارس سراسر شهرستان از روز  چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه تا اطلاع ثانوی غیر حضوری  خواهد بود.
سنجری با تاکید بر اهتمام ویژه آموزش و پرورش نسبت  به سلامت دانش آموزان و جامعه فرهنگیان اظهار کرد: تاکید می گردد آموزش  بصورت غیرحضوری می‌باشد و در راین راستا تابع مصوبات ستاد کرونا خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش سلامت عمومی را از اهداف نظام تعلیم و تربیت  عنوان کرد و گفت: بمنظور اهمیت دادن به سلامت دانش آموزان، اولیا، معلمین و کادر آموزشی و پیشگیری از گسترش سویه جدید کرونا، مقرر گردید کلیه مدارس شهری و روستایی  فعالیت آموزشی خود را تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری ادامه دهند..

وی  هر گونه تصمیم گیری جهت آموزش حضوری   مدارس در روزهای آینده مستلزم مصوبه ستاد کرونا دانست و اظهار کرد : هر گونه تصمیم گیری تنها توسط ستاد کرونا  و از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اطلاع رسانی می گردد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84501
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.