فرماندار: مردم از کیفیت نان شهربابک ناراضی هستند

فرماندار شهربابک گفت: کیفیت نان در برخی از نانوایی‌های این شهرستان بسیار نامناسب است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

فرماندار شهربابک گفت: کیفیت نان در برخی از نانوایی‌های این شهرستان بسیار نامناسب است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، قاسم شمسی روز چهارشنبه و در نشست شورای آرد و نان با اشاره به اهمیت ارتقا کیفی نان در شهربابک گفت: ۱۰۰ تن آرد اضافه تر از سهمیه به صورت آزاد وارد این شهرستان می شود.

وی با بیان اینکه نظافت، بهداشت و رعایت وضعیت ظاهری در نانوایی ها جزو اولویت های ماست، افزود: وظیفه داریم نانوایان را در راستای ارتقا کیفیت نان توانمند کنیم.

شمسی ضمن گلایه از اینکه چرا نان در نانوایی ها به تعداد مورد نیاز وجود ندارد افزود: فروش نان در مغازه ها تخلف است که این امر تاکنون نادیده گرفته شده و باید به طور جدی اصلاح مورد بررسی و اصلاح شود.

فرماندار شهربابک اظهار داشت: ۲۰ تن آرد بین افراد بی بضاعت این شهرستان برای فعالیت در عرصه مشاغل خانگی نظیر رشته بری توزیع می شود.

وی مردم را خط قرمز فرمانداری شهربابک دانست و بیان داشت: از اتحادیه نانوایان به دلیل بی کیفیت بودن نان در این شهرستان گلایه دارم زیرا این اتحادیه وظیفه بازرسی و پاسخگویی به مردم را دارد.

شمسی تاکید کرد: به احترام مردم کیفیت نان را باید بالا ببرید در غیر این صورت به طور جدی با متخلفان برخورد می شود و در این رابطه با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84530
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.